La Barlad,amenintari cu moartea?

Un deputat PSD il transmite lui Ungureanu ca va avea soarta lui Aldo Moro

Adrian Solomon,deputat PSD de Vaslui(Barlad) din 2008. In perioada 2001-2004 a fost profesor de istorie la Colegiul National Rosca Codreanu din Barlad si intre 2004-2008 a fost viceprimar al acestei localitati.
Aldo Moro – fost premier italian,rapit si ucis de Brigazile Rosii in 1978.

Intr-o conferinta de presa Solomon a declarat:
„Se-aude ca domnul Mihai Razvan Ungureanu ar vrea sa vina pe 1 Mai la IRB. Eu ii transmit public, ca sigur are urechi care s-auda, ca daca are nesimtirea, ca tupeu are cat cuprinde, sa vina in Barlad si sa nu anunte autoritatile, sa nu opreasca la primarie sa afle ce-i doare pe barladeni de la primarul municipiului Barlad va avea nu soarta lui Tariceanu ci soarta lui Aldo Moro. Si asta nu-i o amenintare e o asigurare, domnul prim-ministru!”.

Solomon a respins interpretarile jurnalistilor: „Cum sa creada lumea ca l-am amenintat eu cu moartea pe premier? (…)Eu nu am comparat nicio persoana. Am folosit o expresie. Adica va avea viata grea, nu ma ocup eu de Brigazile Rosii”.

Cu cateva saptamani in urma am fost impresionat de mobilizarea pe care au avut-o barladenii la mitingul impotriva exploatarii gazelor de sist in zona Barladului.
Acum sunt contrariat ca astfel de indivizi ajung sa-i reprezinte pe barladeni. Initial am presupus ca habar nu are cine a fost Aldo Moro si ca a folosit “o expresie”, asa cum justifica si el ulterior conferintei de presa. Dar ca profesor de istorie, Solomon ar fi trebuit sa stie ca nici macar “ca o expresie” nu trebuia sa faca astfel de … afirmatii.

Daca tot se da cocos, ce a facut Solomon in mandatul sau pentru zona pe care o reprezinta?

Acest articol a fost publicat în Politica cu polemica și etichetat , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la La Barlad,amenintari cu moartea?

  1. getagh zice:

    Profesor de istorie? Si ce pretentii sa mai avem de la elevi?

  2. Nicoleta zice:

    Ca profesor de istorie sa faci asemenea afirmatie !!!!Din pacate avem mai peste tot astfel de indivizi care ne reprezinta.

Lasă un răspuns

