Guvernul Ponta la Cotroceni

Am urmarit depunerea juramantului de catre Guvernul Ponta la Cotroceni.
Prima reactie pe care am avut-o a fost una de sila si am sa explic imediat de ce. Mi-a facut sila “familiaritatea” unora din membrii Cabinetului Ponta atunci cand mergeau sa dea mana cu Traian Basescu. Unii din ei au tinut isonul “dragalaseniilor” presedintelui si chiar au hahait impreuna cu acesta.
Ma asteptam la o tinuta civilizata, dar mai sobra si mai ferma atunci cand dai mana cu cineva pe care l-ai criticat in fel si chip oriunde si oricand. Pentru unii dintre ei, Basescu era dusmanul lor si al poporului roman, cauza tuturor relelor. Aseara a fost partenerul lor de hahaiala.
Cel mai mare dezgust l-am avut la gestul lui Basescu de a ezita sa dea mana cu Marga, iar acesta parca era un scolar care-si primea mustruluiala si la modul cum s-a comportat Mircea Diaconu, care a hlizit aidoma unei Elene sau Roberte in fata presedintelui.
„Placut, civilizat a avut un schimb de vorbe cu toata lumea. Totul a fost in limitele perfect normale. Am fost un critic al presedintelui, dar nu excesiv si nedrept. Asa fac si cu copiii mei. E dreptul meu si o fac. Nu cred ca e suparat pe mine. Ne cunoastem de mult timp si am avut o discutie ca intre niste oameni care nu s-au vazut in ultima vreme. Nu pot sa va spun ce i-am spus lui Basescu. Au fost lucruri intre doi oameni care se cunosc”, a spus Mircea Diaconu la Romania TV.
Pai, domnii mei, ati uitat deja ce spuneati mai ieri despre Basescu? Sau interesele tarii v-au cerut din nou sa fiti ridicoli si penibili?
Mari oameni, mari caractere! Si, cum zice o vorba din popor: “La pomul laudat sa nu te duci cu sacul!”.

Asteptarile oamenilor sunt mari in ceea ce va priveste domnilor proaspat ministri, si poate ca nu ar fi rau sa incepeti prin a avea putina demnitate!

Acest articol a fost publicat în Politica cu polemica și etichetat , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Guvernul Ponta la Cotroceni

  1. getagh zice:

    Ce pareau mai ieri M. Diaconu, A. Marga si ce par astazi …

Lasă un răspuns

