Mondialu’ Basescu

Intrucat participarile lui Basescu la diverse summit-uri sunt de importanta planetara, cu urmari substantiale pentru intreaga omenire, va prezint urmarile prezentei sale la summit-ul de la Lisabona din noiembrie 2010.

Ceva ciudat se intampla – urmariti cu atentie :

 

Zilele astea presedintele Basescu a participat la summit-ul NATO de la Chicago. Tot mapamondul sta cu sufletul la gura si asteapta intr-o inclestare maxima sa vada ce urmari mai poate avea prezenta lui Basescu la summit.
Mi-e si frica sa ma gandesc ca Basescu vrea sa participe si la Consiliul European de la Bruxelles.

Ce intamplari ciudate mai pot aparea?
Voi ce credeti ?

 

Acest articol a fost publicat în "Folclorul" alina poporul și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Mondialu’ Basescu

  1. Anton Roman zice:

    Interesant filmuleţul, dar care-i legătura cu Băse?

    • Romanasii zice:

      Sunt convins ca ai sesizat ironia, bascalia, dar ca sa-ti raspund – legatura intre Base si filmulet e aceeasi ca intre Base si summit-urile, reuniunile internationale. Am vazut cu totii cum il ignora toti pe Base. Cu alte cuvinte arde gazul de pomana, ca nici macar nu-l saluta nimeni daramite sa-l mai si ia in seama. Si aici pierde Romania.

      • Anton Roman zice:

        Mai degraba am sesizat obsesia. Si aici pierde blogul.

      • Romanasii zice:

        Asta o sa-ti placa: https://romanasii.wordpress.com/2012/05/22/un-presedinte-framantat-de-gaze/.
        Dupa tine toata presa audio video are o obsesie cu Base ca toti vorbesc de el, in special cele portocalii gen EVZ sau B1tv.

      • Anton Roman zice:

        Stii prea bine ce nu-mi place. De exemplu, nu-mi place tonul comandat al antenistilor. Daca cineva pronunta Base, toti aia latra cu spume la gura. Si blogul acesta e pe acelasi drum.
        Foarte multi vorbesc de Basescu. Cei mai multi il critica. Dar tu chiar nu remarci o diferenta totusi fata de antene?
        PS: Antenele mi le-am sters din grila de programe. Imi provoaca sila. La B1TV nu ma uit, iar EVZ nu-l citesc.

      • Romanasii zice:

        Esti destul de incrancenat. Pentru televiziuni s-a inventat telecomanda, indiferent de ce post tv e vorba. Pentru presa scrisa, nu te obliga nimeni sa o cumperi si sa o citesti – de aia se si duce pe apa sambetei ca nu merita citita. Ca sa remarc asemanari sau diferente ar trebui sa le urmaresc, ceea ce nu e cazul cu nici una din televiziuni cu mici exceptii de genul :”Descopera Romania”, „Romania, te iubesc”, „In premiera” – sper ca am scris corect numele emisiunilor, si asta cand se nimereste. Daca vrei sa te mai relaxezi un pic si sa nu mai fii asa incordat iti recomand niste emisiuni de „calitate” – aia a lui Capatos si aia cu Mantea de pe Kanal D(cred ca se intelege clar ca fac bascalie). Am precizat clar ca sa nu risc vreo confuzie :). Sunt subiecte „grele” acolo nu fleacuri :). Aaaa si vin doar oameni de „calitate” pe acolo, cu mici exceptii.

      • Anton Roman zice:

        Ce dracu` sa vad la Capatos? Femei de plastic? Nu ti-am zis ca nu ma uit la antene? Dar am auzit ca Antonescu mai are cate o interventie telefonica la emisiunea cu pricina …
        KanalD? Buna gluma … Cam penibila, dar ma fac ca nu observ …

      • Romanasii zice:

        Plasticul e la mare cautare in ziua de azi. Poti ajunge vedeta cu ceva plastic pe tine. Pacat ca nu ai gustat gluma.

  2. getagh zice:

    Sa nu ne mai recunoasca nimeni ca tara …

Lasă un răspuns

