Atacul clonelor … si clovnilor

Clona lui Mircea Badea de la B1 TV, isi ataca dur originalul. In emisiunea lui de marti seara, oaia Dolly a televiziunii romanesti, Radu Banciu l-a atacat dur pe concurentul sau direct, Mircea Badea: “Stai linistit in banca ta ca de aproape zece ani, practic, fara permisiunea mea, m-ai imitat aproape in fiecare seara la televizor. Eu ar trebui sa fiu suparat, nu tu ca a venit unul care te concureaza acum. Cine esti tu? Tu faci ceea ce ar fi trebuit sa fac acum 8 ani, dar eu m-am ocupat cu altceva. Te-am batut dupa un an de zile (n.r în audiente)”, a spus Banciu improscand cu scuipat prin tot studioul.

“A terminat facultatea si urma sa mature strada, ca in Romania ce viitor sa ai? Si atunci s-a dus mama lui ca il cunostea pe Mihai Tatulicisi i-a spus sa-i ajute ca moare de foame. Si uite-asa a ajund Badita in televiziune si ne da noua lectii. Stai tu linistit, smechere, si ciuguleste in continuare din mana lui Felix. Ataca-ma pe mine cu Elena Udrea. Daca venea Udrea pe langa tine faceai pe tine ca un canis”, a scrasnit Banciu.

Mircea Badea a turbat dupa cele spuse de Banciu. S-a dus si i-a batut pe toti din cartier, apoi a stat vreo doua ceasuri in spagat, alte doua ceasuri a pocnit din degete si intr-un final i-a raspuns clonei sale:

 

Acest articol a fost publicat în De prin lume adunate și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Atacul clonelor … si clovnilor

  1. Romanasii zice:

    Noi le facem audienta :). Deci si noi suntem partasi.

  2. getagh zice:

    Partasi la cloaca din presa zilelor noastre.

  3. aronpetru zice:

    Eu fel de „Spune-mi la ce televiziune sau ziar este jurnalist sau angajat, ca sa-ti spun pe cine linge in cur”

Lasă un răspuns

