Nu esti de acord cu Moni(ca) Macovei – Turcescu te da afara din emisiune!

„Marturisesc, am comis o crima – nu am fost de acord cu Monica Macovei!
Eram in emisiunea “Sub semnul intrebarii” de la B1TV, alaturi de alti cetateni. Evident, se vorbea despre cazul Nastase. Nu il apar pe fostul premier pentru ca deja exista o decizie definitiva a instantei, dar sunt de parere ca nu executia publica este solutia, ci aplicarea legii.

Prin telefon a intervenit si dna. Monica Macovei care, dupa ce a facut apologia statului de drept, a dat-o in politic, erijandu-se in procuror si judecator in acelasi timp. La observatia mea ca politicul nu are ce cauta in acest caz si ca singurele, instantele, sunt cele in masura sa decida cine este vinovat si pentru ce, moderatorul emisiunii, dl. Robert Turcescu, mi-a comunicat scurt ca nu mai am ce cauta la emisiunea pe care o realizeaza.

Evident ca m-am ridicat si am plecat.

Ah! Uitam sa precizez! Emisiunea a fost extrem de echilibrata:
– Traian Radu Ungureanu, europarlamentar PDL
– Monica Macovei, europarlamentar PDL
– Cristian Turturica, jurnalist (alegeti voi culoarea) si proaspat somer de la TVR
– Andreea Pora, jurnalist pe care nu-l puteti banui de simpatii liberale
– subsemnata, deputat PNL”, scria acum 3 zile Diana Tusa pe blogul sau.

 

Acest articol a fost publicat în Politica cu polemica și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

