Inca un agent antiroman este descoperit de cotidianul.ro

Cotidianul.ro publica un articol despre propaganda impotriva Romaniei facuta de romani: „Mai ales în ultimele zile, noua Putere din România a fost atacată sistematic folosindu-se aşa-zisele articole din prestigioasa publicaţie engleză „The Economist”. Acum sîntem în posesia dovezii că autoarea acestor texte este, de fapt, Liliana Ciobanu, fost reporter la Realitatea TV, care-şi postează alegaţiile pe un blog găzduit de publicaţia engleză! După cum veţi vedea, textele ei sînt preluate de pe blog de Laura Ciobanu, care le publică în „Evenimentul Zilei”, atribuindu-le ziarului „The Economist”!”

Continuarea articolului aici.

Acest articol a fost publicat în Politica cu polemica și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Inca un agent antiroman este descoperit de cotidianul.ro

  1. getagh zice:

    Astia au facut rau Romaniei si romanilor pe bani publici.

  2. aronpetru zice:

    Asa cum am promis. M avoi tine de cuvant.
    http://aronafter65.wordpress.com/2012/07/09/simfonia-albastra/
    Asa era scoala atunci
    Cu stima

  3. aronpetru zice:

    N-ar trebui sa ma justific cu nimic. Dv ar trebui sa-mi demonstrati ca tot cea facut Ponta e in litera Constitutiei, asta pentru ca il aparati. Eu este ultima dat cand mai discut chestiuni politice. Nu ma mai intereseaza si daca veti urmari blogul meu veti constata singuri. Am auzit niste copii azi dimineata pe Antena 1 motivandu-se in legatura cu BAC-ul
    – a fost usor dar nu m-am pregatit
    – am scris la romana „tot ce-a cerut ei”
    – suntem generatia copy-paste
    Nu legea e de vina , nu se mai face scoala, de la Abrmaburica pana la din nou Abramburica.

    • Romanasii zice:

      Credeti-ma ca nu-mi permit sa va cer sa va justificati. Intrebarile erau de dragul discutiilor intre doi romani cu opinii proprii si nu confectionate de altii.
      Si nici eu nu trebuie sa demonstrez nimic. Nu am cum sa-l apar pe Ponta dintr-un motiv foarte simplu – ca nu-mi place :). Si nu e singurul din spectrul politic care nu-mi place :).
      Nu am nici cea mai mica problema sa discut cu dvs. chestiuni politice, atata timp cat vad ca sunt discutii intr-un cadru normal si civilizat al confruntarii de opinii.
      Legat de doamna adusa in discutie aveti dreptate, ne-am cam saturat de aceleasi personaje. Cu siguranta lumea nu se termina cu ei, asa cum nici nu a inceput cu ei. Si la fel de sigur ca lumea nu se termina cu Basescu si gasca lui.
      Ceea ce vreau sa subliniez pe final este faptul ca mi se pare insultator si revoltator, sa-l aud pe Basescu si pe jivinele portocalii vorbind de statul de drept si de democratie. Unii dintre noi gandim singuri si avem memorie de lunga durata.

    • Romanasii zice:

      Si va citim blogul chiar daca unele dintre opiniile noastre sunt diferite :).

      • aronpetru zice:

        Eu nu cenzurez pe nimeni care comenteaza pe blogul meu. Cand l-am facut am precizat ca chiar de voi fi injurat n-am sa dau comentariul la gunoi. Am sa sciu cu majuscule SUNT DE ACOR CE CE ATI SCRIS ANTERIOR., ma bucur de comentarii pertinente, noi ramanii trebuie sa fim uniti. Chiar daca uneori avem pareri diferite, senzatia mea este ca avem acelasi tel. Am spus ca nu mai scriu nimic despre politica. Am sa scriu „asa cum a fost”, despre o viata traita. Daca veti citi, veti judeca singuri daca, am dreptate sau nu. Ceea ce am sa scriu e purul adevar, trait de mine, fara inflorituri si fara invective.

      • Romanasii zice:

        Noi va citim pentru felul in care scrieti, sper sa nu existe interpretari. Si cred ca v-a sfatuit bine acea prietena a dvs. care v-a incurajat sa scrieti :).

      • Romanasii zice:

        Iar doctorii „pe bune” ii recunosti fara eforturi din limbaj, abordare, atitudine. Si mai ales bun simt, ceea ce in ultimii ani a cam disparut. Din pacate. Inca mai cred in astfel de valori.

  4. aronpetru zice:

    Nu stiu cum dracu se intampla ca tot dam vina pe agenti straini sau romani. Daca un roman isi spune o parere, care se poate demonstra a fi adevarata este catalogat agent. Daca eu va spun acum ca s-a incalcat Constitutia, de oricine, n-are impotanta voi fi considerat agent al unei puteri straine. Daca apar Statul de Drept, sunt agent al unei puteri straine. Daca nu sunt de acord cu OUG ale lui Ponta sunt agent ale unei puteri straine. Da, nu sunt de acord cu ce a facut in ultimile doua saptamani Guvernul Ponta. Divulgati-ma ca AGENT AL UNEI PUTERI STRAINE.

    • Romanasii zice:

      Eu cred ca ati inteles exact despre ce este vorba, dar incercati sa mutati discutia in alta parte. Una este sa iti spui o parere si fiecare poate sa o faca, si alta e sa vii sa invoci nu stiu ce publicatii straine intr-un joc murdar, ordinar de propaganda cand de fapt sunt niste pareri ale unor … indivizi. Iar daca acele pareri fac rau romanilor si Romaniei si sunt niste minciuni, cred ca ar trebui tratate ca atare.
      In ce priveste divulgarea – puteti scrie la cotidianul.ro sa se ocupe de lucrul asta :).
      Aveti dreptul sa nu fiti de acord cu unele lucruri si sa va exprimati orice opinie vreti, din punctul meu de vedere.
      Dar … ati putea sa dati niste exemple de incalcare a Constitutiei? Sau de niste incalcari ale statului de drept?

      • Anton Roman zice:

        Poate ca n-ar fi rau sa citesti un pic presa din lumea civilizata. Nu includ aici blogurile. Mai degraba parerile liderilor politici europeni, inclusiv social-democrati. Ai sa remarci (probabil) ca lumea occidentala isi exprima dezacordul fata de ceea ce se intampla acum in Romania.

        Banuiesc ca toti sunt agenti antiromani, jivine basiste, teroristi infiltrati, etc.

      • Romanasii zice:

        N-ar fi rau sa dai si niste exemple si nu de la cei de la PPE … si mai ales sa nu fie trunchiate opiniile respective.
        In alta ordine de idei, daca sunt „lideri europeni” care-si exprima dezacordul fata de cele intamplate in Romania in ultimele zile, exclud pe cei de la PPE, asta nu poate decat sa fie un lucru imbucurator pentru noi. E bine ca ne ia cineva in seama. Ca pana acum nu ne-a luat nimeni. In felul asta nu pot „degenera” lucrurile asa cum sustin unii propagandisti.
        Iar ceea ce se intampla nu e NIMIC nou. NIMIC din toate lucrurile din ultima perioada nu a ramas nefacut de PDL. In aceasta situatie pare hilar sa strige hotii si talharii ca apara statul de drept si democratia. Chiar e insultator, revoltator si dezgustator.
        Cat priveste agentii antiromani … sunt convins ca ai tot ce-ti trebuie sa intelegi la ce se refera articolul respectiv. Dupa cum ai observat am ignorat ironia de final :).

    • getagh zice:

      CCR spune ca nu s-a incalcat nimic. Deci mai raman manipularea, minciuna si propaganda basista. Cand Basescu a refuzat sa-l numeasca pe Klauss Iohannis, sustinut de o majoritate ce a fost? Poate ca atunci a fost pus in pericol statul de drept. Si mai sunt exemple de genul asta la fel de grave

Lasă un răspuns

