Raluca Turcan fata in fata cu un roman disperat

In timp ce Raluca Turcan sustinea o conferinta de presa la sediul PDL din centrul Sibiului, un barbat a intrat si i-a spus: „Sa discutati ca ne-ati taiat pensiile, de patru luni nu am ce manca, asta sa discutati. Suntem oameni batrani, ne-ati taiat pensiile de handicap. Am lucrat 47 de ani intr-o intreprindere si dumneavoastra mi-ati taiat pensia. Mai ai curajul sa vii sa zambesti! Suntem 950 de oameni in situatia asta, de luni nu am luat banii. Nu am ce manca, nu ma angajeaza nimeni. Aveti tupeul sa veniti in fata noastra. Sa va prindem pe aici cu domnul Basescu, sa vedeti ce veti pati. Sa nu aveti tupeul sa veniti in Sibiul asta. Mi-ar crapa obrazul de rusine. Va sparg geamul si sa ma bage in puscarie ca macar acolo nu-mi trebuie bani, ca am ce manca„.

Intrebata ce va face in legatura cu incidentul respectiv, Turcan a spus ca: „Nu iau nicio masura, eu ma simt foarte linistita, atata timp cat sunt impacata cu mine insami. (…) cred ca primesc zece telefoane pe zi. Nu mi-e frica, pur si simplu. Nu am niciun motiv sa imi fie frica”.(sursa – Ziare.com)

In ce stare de disperare i-au adus Basescu si PDL-UDMR pe romani, ca sunt in stare sa spuna ca: „sa ma bage in puscarie ca macar acolo nu-mi trebuie bani, ca am ce manca”.

Iresponsabilitatea lui Basescu si a PDL de a sta atarnati de ciolan, nu a adus decat probleme pentru romani si pentru Romania.

 

Acest articol a fost publicat în Politica cu polemica și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Raluca Turcan fata in fata cu un roman disperat

  1. getagh zice:

    Spunea domnul respectiv: sa le crape obrazul de rusine. Pai astia nu stiu ce-i aia rusine, nu au asa ceva.

Lasă un răspuns

