Pentr’un „kill” de vin … vin si eu sa strig!

Cine spune ca spiritul civic nu exista in Romania se inseala. Un exemplu graitor in acest sens este sustinatorul din imagine.

El a declarat suparat pentru presa, ca dupa ce a baut un „kill” de vin … vede ALB in fata ochilor. Supararea lui provine din faptul ca: „pana acum vedeam negru la bautura, iar acum vad numai alb” si ca: „inainte, din cauza bauturii mi se intuneca mintea, iar acum simt ca ma luminez”.

Iata ce mai declara sustinatorul din imagine: „Am venit si eu sa apar … apar tot, ca-s baiat de caracter. Si-am aparat de cand ma stiu. Cica a ramas unu’ suspendat si e jale mare… Dar nu-i inteleg pe astia care zbiara in jurul meu ca «Vara asta se poarta alb». Oare de aia vad eu alb in fata ochilor? Puteti sa le spuneti sa nu mai zbiere in halul asta, ca ma doare capul de mor. Si drept sa va spun, nu-mi dau seama daca astia … sunt Ei cu Mine, sau sunt Eu cu Ei.

Hai ca plec, ca se mai da cate un rand.”

 

Acest articol a fost publicat în Politica cu polemica și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Pentr’un „kill” de vin … vin si eu sa strig!

  1. getagh zice:

    Nu pot sa-mi inchipui ca sustinatorii lui Basescu-PDL pot fi altfel decat cel din imagine. Bine … mai sunt si cei cu privilegii gen Macovei, Udrea, Liiceanu, Patapievici, Sulfina, Turcan, Plesu si lista poate continua.

  2. Corina zice:

    „Poarta alba” sau „la geamul cu zabrele”…..

  3. aronpetru zice:

    Sunt convins ca multi pedelist ne-au cam furat si-ar merita
    „Vara asta se poartă alb!”
    Nu s-ar putea:
    „Vara asta…POARTA ALBĂ!”
    (E acolo o puşcărie…)

    • Romanasii zice:

      Va spun sincer, ca eu as prefera confiscarea averilor fabuloase la toti cei care au talharit tara asta de 22 de ani incoace. Ca le da cativa ani de puscarie si nu se recupereaza nici un prejudiciu pe mine nu ma incalzeste cu nimic.
      Eu le-as da pedepse de genul sa traiasca cu venitul minim, ala de 350 lei in sate izolate, uitate de lume. In prealabil confiscarea intregii averi, sa ramana si ei cum sunt majoritatea romanilor. Si pentru toti, indiferent de culoare. Circul televizat nu ma incalzeste cu nimic.

      • aronpetru zice:

        CORECT. Ne lipseste FISCUL. La americani dac te prinde ca ai cheltuit un cent peste ce-ai castigat esti luat la intrebari „de unde-l ai?”

      • Romanasii zice:

        Ma bucur sa vad ca inca mai sunt romani cu capul pe umeri. Chestiunea adusa in discutie de dvs.:”Ne lipseste FISCUL. La americani daca te prinde ca ai cheltuit un cent peste ce-ai castigat esti luat la intrebari “de unde-l ai?”, este foarte corecta. Numai ca la noi nu vor sa aplice chestiunea asta atat de simpla, pentru ca majoritatea politicienilor si a celor cu functii importante in stat nu-si pot justifica averile fabuloase construite pe tunuri din bani publici. Tot timpul am avut de a face cu indivizi, gen Blejnar, care aveau grija de pusculita de partid in loc sa se ocupe de evaziune, tunuri imobiliare, etc.

Lasă un răspuns

