Basescu si licuriciul

„La Băse vine-un licurici”   – de  Lelia Munteanu

„La Băse vine-un licurici (cu trompa mare, ochii mici).
– Dom’ preşedinte nu-i aici! Abia ce ni l-au suspendat. Doar Crin se află în Palat.
– Nu mă interesează Crin. Eu pentru Băse, iată, vin, tocmai din SUA, cu avânt, ca să se ţină de cuvânt.
– Avem pe-aici o cucuvea, poate vă mulţumiţi cu ea…
– Stii ce? N-am vreme de pierdut! Unde-l găsesc? Că vreau să-l văd!
– Distinse Mare Licurici, nu are rost să te oftici. You’ve got a chance, fără ocol, să afli adevărul gol.
– Nu mă mai fierbe, că cedez!  Spune-mi rapid cum procedez.
– În stânga e un telefon. Sobru şi negru, fără ton. Apas-al treilea buton….
– Hello, Fire Beetle mă numesc. Cu cine trompa mea vorbesc?
– Big Fire Beetle, te salut! Sunt Adevărul Absolut. Cu ce pot ca să te ajut?
– Mă scuzi, n-am vrut să te jignesc. Pe Băse unde îl găsesc?
– Ai ghinion, Big Licurici. Azi mă ocup de lucruri mici. Cât n-a fost criză, eram zmeu: întreg, fără prihană. Eu! Tunam mai ieri, acum îngaim. Regret, sunt angajat part-time…”

Sursa: gandul.info

Acest articol a fost publicat în "Folclorul" alina poporul și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Basescu si licuriciul

  1. getagh zice:

    Super tare.

Lasă un răspuns

