N-am încredere în instituţiile „operate” de Băsescu

„Nu mai am încredere în nici-o instituție în care a făcut chirurgie Traian Băsescu, extirpând tot ce-a fost curat și cinstit și transplantând, încet, meșteșugit, diabolic, organul interesului personal. N-am încredere în CSM care joacă nu necolegial, ci de-a dreptul scârbos cazul numirii în funcția de ministru al justiției a Monei Pivniceru. N-am încredere în Curtea Constituțională, politizată până-n tivul robei, chiar dacă unii magistrați par a mai avea ceva jenă față de poporul român și nu doar obediență față de revizionistul din Țara Secuilor.

N-am încredere în procurorii care, descendenți ai celor care veneau cu mașina neagră la poartă și-mi anchetau bunicii și părinții, bat satele căutând infractori ai votului. Păi la alegerile din 2009 au fost mii de cazuri dovedite de furt electoral și aceiași procurori s-au făcut că nu văd, nu aud. Toți știu că, măcar în 2009, Traian Băsescu a pierdut, iar suirea lui, printr-un procent la mustață, în Deal, s-a făcut prin furt. Nu s-a clătinat un mușchi pe fața instituțiilor operate chirurgical de Băsescu. Cum să am încredere că azi ar fi sincer alarmați că s-a furat un vot la Gheboaia? Auzi mă, ce zice ăsta (Viorică), cică s-a furat un vot la Oradea, râdea Videanu, acompaniat de o oaste de hă-hă-hă, în timp ce ei produceau, la minut, oricâte voturi le trebuiau în diaspora.

Da, cetățeanul care sunt nu mai are încredere în nimeni și nimic. Uneori îmi pierd cu totul încrederea în țara mea. Păstrez încă unele speranțe în legătură cu puterea actuală care n-a preluat puterea. De ce n-a preluat-o? Vreau să cred că n-a putut s-o preia și nu că, din slăbiciune sau interese oculte, s-a ferit s-o ia. Am speranța că va avea forța să-i dea afară pe toți cei transplantați de Băsescu și de oamenii lui în toate structurile de conducere ale statului. Cangrena e peste tot și a contaminat organismul unei țări slăbite financiar, demolate economic, cu un popor revoltat, derutat sau doar scârbit.

Ce aștept de la Curtea Constituțională, de la CSM, de la alte instituții călărite de Băsescu? Nimic. Nimic din ce-mi doresc eu și milioane de oameni. Ce aștept să facă Băsescu? Să federalizeze România, să-și mute sediul în Covasna, pentru că la Cotroceni ar putea intra doar parașutat. Mai cred în șansa ca batjocoritul meu popor să-și proclame voia. Unde? Știe el”.

Sursa: ampress.ro

Acest articol a fost publicat în Politica cu polemica și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

