Atipicul domn Madalin Voicu

Asa ii place domniei sale sa isi spuna – ca este atipic, ca el spune ce gandeste nu ca altii. Dar ma intreb, a gandit inainte sa propuna  proiectul de lege intitulat „Lege pentru amnistierea unor infractiuni si gratierea unor pedepse”, impreuna cu presedintele Comisiei pentru drepturile omului, Nicolae Paun?

Probabil ca este si el vreun „vizionar”, ca impostorul de la Cotroceni, pe care vulgul, plebea nu-l intelege. Subliniez ca aceste cuvinte vulg si plebe sunt des folosite de Madalin Voicu. De exemplu, el spunea ca nu bea bere pentru ca berea e pentru vulg, pentru plebe. Eu marturisesc ca sunt consumator si de bere, nu-s asa aristocrat ca lautarul despre care vorbim si nici n-am fost vreun privilegiat al dictaturii comuniste asa cum el a fost.

Cum se face ca ajungem sa fim condusi de toate personajele astea de neinteles? Cum de tot ii votam de ani de zile?

Iata ce spunea „maestrul” M. Voicu pentru ziare.com despre inca o candidatura a sa: „Eu nu am mai vrut sa candidez, dar partidul mi-a spus ca eu nu decid singur, ca sunt la dispozitia partidului si ca mi se va comunica unde si daca voi candida. Eu, dupa patru mandate, am sperat ca pot sa-mi aleg singur viitorul”.

Cum Parlamentul e plin de talhari musai trebuie sa fie si niste lautari.

Asa e cand se urca scroafa in copac – se crede „maestra”, se crede indispensabila si mai ales vizionara si de neinteles.

Acest articol a fost publicat în Politica cu polemica și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Atipicul domn Madalin Voicu

  1. Andrei zice:

    Medelin…,
    Cine e asta??? Ca artist …un ratat,un dirijor pârât.Nu l-am vazut vreodata dirijând,n-am auzit de vreun mare concert de-al lui.L -a târât ta’su prin conservator si a vrut sa palmeze si vioara lui.Toata ziua o da ca e om de cultură.. Poate de coprocultură! Un milog ,toata viata lui si un mare artist la bautura.Vai de steaua lui.

    • Romanasii zice:

      Nu e deloc „vai de steaua lui” ca are vreo 4 mandate de deputat daca nu ma insel. Cu restul sunt de acord :).

      • Andrei zice:

        Românașii…
        O avea el 4 mandate de deputat ( se pare ca totusi 3) iar la unele a intrat ca rezervă.
        Cert este ca e o nulitate totală.S -a cuibarit sub Nastatse cativa ani si ia prostit pe PSD-isti pupându-i in cur ceva vreme,dupa care și-a batut joc si de familie,distrugîndu-și proprii copii,care au ajuns vai de capul lor ! Si tot el ține lecții de morala pe la televiziuni.Dar stiti de ce o face ???… Pentru bani ,amărâtul .!!!

      • Romanasii zice:

        De acord cu tine, doar ca aveam impresia ca are si bani fiind tot timpul un privilegiat al regimurilor politice si de dinainte de 1989 si dupa.

  2. getagh zice:

    Indivizii de genul asta ar trebui trimisi si la munca. Ca de gargara ne-am cam saturat.

Lasă un răspuns

