Umor pentru popor

Primite de la Eugen:

• Inainte oamenii mergeau sa-si marturiseasca pacatele la preot. Mai tarziu la psiholog. Acum toti isi fac blog.
• A bea un pahar de vin in fiecare zi, se considera un lucru util. Astazi am facut multe lucruri utile.
Ce vor avea afisat la pompa, in 2015, benzinariile: Fa-ti plinul si primesti cadou o masina.
• Somnul adanc ajuta la prevenirea imbatranirii, mai ales daca dormi la volan.
• – Daca stiam cat esti de sarac, nu ma mai maritam cu tine!
– Si eu cand iti ziceam ca esti tot ce am pe lume, de ce nu ma luai in serios?
• – D-le avocat, prostia unui barbat poate constitui motiv de divort?
– Nu, este doar motiv pentru casatorie.
• Anul 2020, ora de romana.
– Si, copii, amintiti-va legea de baza a punctuatiei: dupa semnul smile, nu se pune virgula!
• Noapte. Ora trei. Brusc, vecinul a inceput sa bata cu pumnul in usa mea. M-am speriat atat de tare incat am scapat bormasina din maini!
• Inertie: caldurile s-au terminat, dar organismul inca imi cere cate 10 sticle de bere pe zi!
• Intr-un atelier de reparatii auto:
– Si acum, zice maistrul catre ucenicul sau, sa invatam sa ne miram la deschiderea capotei.
• Pentru verticalitatea dumneavoastra evitati excesul de sare, lamaie si tequila.

Acest articol a fost publicat în "Folclorul" alina poporul și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Umor pentru popor

  1. aronpetru zice:

    Daca e vorba de bancuri, iata unul cu bursa. Asta apropo de Sima
    Ce e bursa?
    Ion către Gheorghe:
    – Mă, am tăt auzit la televizor, la radio, am cetit în ziar despre bursă da’ n-am înţeles ce-i aceea. Tu ştii?
    – Cum să-ţi explic, zice Gheorghe, să zâcem că îţi cumperi ouă, că astea fac pui, puii să fac găini, astea fac multe ouă din care tu scoţi mulţi pui, care să fac găini şi ţi-i plină curtea… şi într-o zi vine o apă mare şi neagră şi ţi le ia pe tăte. Şi atunci tu şezi şi cugeţi şi-ţi spui: raţe trebuia să-mi cumpăr. Noa, aşe-i bursa!

Lasă un răspuns

