Gina Camelia Roman:”Scoala romaneasca produce tampiti… Eu de ce as vota un tampit?”

„Mergand spre scoala, ma gandesc brusc la ce as vrea sa ma fac cand voi fi mare. Mesajele primite sunt cel putin bulversante: „Scoala romaneasca scoate tampiti”! Oi fi si eu unul dintre ei? Cu siguranta! „Medicii din Romania sunt cei mai slabi din Europa, si e la moda sa te tratezi in strainatate”… Toate fetele de varsta mea vor sa se faca modele sau… nu stiu… Ceva care sa le aduca multi bani si faima.

Imi atrage brusc, deodata, atentia un afis de publicitate rupt. Inca se mai observa zambetul „ca pentru poza” al celui care promitea ca si altii… marea cu sarea! Ma intreb, n-o fi si el un produs al scolii romanesti. Daca da, avem acelasi numitor comun, eu si cu domnul din afise, suntem tampiti. De ce as vota un tampit?”

Sursa: cotidianul.ro

Acest articol a fost publicat în De prin lume adunate și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Gina Camelia Roman:”Scoala romaneasca produce tampiti… Eu de ce as vota un tampit?”

  1. Marina zice:

    Si in realitate este o fata superba,ambitisoasa si carismatica

  2. mariana zice:

    m-a emotionat pana la lacrimi eseul tau!atata timp cat mai exista copii care isi pun asemenea intrebari mai am speranta ca ne vom reveni din degradarea morala in care ne balacim!felicitari pentru realism si sensibilitate si iti doresc sa ajungi o mare scriitoare !

  3. Anton Roman zice:

    Logica unui produs recent al scolii romanesti …

  4. getagh zice:

    Buna intrebare.

Lasă un răspuns

