Lucian Bute a castigat centura NABF la categoria semigrea in fata rusului Denis Gracev

Dupa infrangerea suferita in mai, in fata britanicului Carl Froch, Lucian Bute revine in ring cu o victorie. In meciul desfasurat duminica, la Centre Bell din Montreal, Lucian Bute l-a invins la puncte pe rusul Denis Gracev, devenind astfel detinator al centurii NABF la categoria semigrea, (titlu regional oferit de Federatia Nord-Americana de Box).

Decizia celor trei arbitri judecatori a fost in favoarea lui Bute: 115-113, 118-110 si 116-112.

”Sunt foarte, foarte fericit. A fost un meci destul de greu, un adversar puternic, agresiv, a lovit cu ambele brate. Per ansamblu am controlat lupta, a fost o victorie muncita, frumoasa. Dupa infrangerea cu Carl Froch, pot spune ca Lucian Bute a revenit in ring. Daca pierdeam acest meci, era foarte greu sa ma ridic. Dupa aceasta victorie frumoasa, sunt fericit. Mi-am recapatat increderea, aveam nevoie de un meci de 12 reprize. Imi doresc revansa cu Froch, mai ales ca nu a fost Lucian Bute la Nottingham. Am aratat ca pot sa si primesc lovituri dure, dar am reusit sa revin in meci”, a declarat Bute la Money.ro.

Antrenorul romanului, Stephan Larouche a spus ca: ”Adversarul a fost dificil, mai ales ca venea dupa meciul pierdut cu Froch. Nu l-am simtit obosit pe Lucian. A avut totul sub control. Mi-ar fi placut insa sa vad mai multa fluiditate”.

Denis Gracev declara ca: ”Nu am impresia ca am pierdut acest meci. Poate am pierdut 3 sau 4 reprize. Stiam ca nu pot castiga aici daca nu reusesc un KO. Acum stiu ca ma pot bate cu oricine, oricand. Bute nu mi-a pus probleme si mi-ar placea sa fie un meci revansa. Meciul cu Sillahk a fost mai greu”.

Lucian Bute,  a intrat in ring acompaniat de piesa trupei U2 “Where the streets have no name”, fiind aclamat de cei aproximativ 13.000 de spectatori din arena.

Denis Gracev a intrat in ring pe muzica trupei Pink Floyd.

Denis Gracev (12-0-1, 8 KO) era campion NABF la categoria semigrea si mai practica si kickboxing, unde are 17 victorii si doua infrangeri.

Lucian Bute (30-1, 24 KO) a suferit prima infrangere la profesionisti pe 26 mai cand a pierdut si cantura IBF, in fata britanicului Carl Froch, prin KO in repriza a cincea.

Tot in cadrul galei de la Montreal, Bogdan Dinu l-a invins pe Éric Martel-Bahoéli, din Canada, prin KO in repriza a patra, la categoria grea.

Acest articol a fost publicat în De prin lume adunate și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Lucian Bute a castigat centura NABF la categoria semigrea in fata rusului Denis Gracev

  1. getagh zice:

    Felicitari ca a revenit, dar si pentru victorie!

    • Romanasii zice:

      Desi e o victorie mult contestata, ii tinem pumnii pentru meciurile care vor urma si ii drim sa obtina victorii cat mai clare – asta a fost cam „cetoasa” daca e sa fim realisti.

Lasă un răspuns

