PDL-istul Razvan Murgeanu: “Am fost un mare prost din guvernul Boc”

Inchiderea unor spitale din tara, cum este cel de la Negresti (Vaslui), a fost o mare prostie, o mare eroare, pe care a facut-o guvernul din care am facut si eu parte. De asta cred ca cei de la Bucuresti ar trebui sa vina mult mai des in teritoriu sa vada adevarata realitate”, a declarat, pentru mediafax.ro, Razvan Murgeanu.

ARD primește o grea lovitura si la Suceava. Un alt PDL-ist din fieful lui Gheorghe Flutur sustine candidatii USL la parlamentare. Este vorba despre primarul Sucevei, Ion Lungu. Iata ce a declarat primarul Lungu la lansare: „Chiar daca am fost competitor cu Sandu Baisanu pentru functia de primar cred ca am demonstrat ca am avut taria si caracterul de a trece peste orgolii si de a colabora in interesul cetatenilor municipiului Suceava. Acest lucru a fost dovedit in ultimele cinci luni de zile cand am avut o colaborare buna cu consilierii USL in CL si vreau sa le multumesc si lor dar si viceprimarilor in primul rand. De asemenea cred ca am dovedit ca pot colabora si cu conducerea Consiliului Judetean CJ si vreau sa-i multumesc domnului presedinte Catalin Nechifor (PSD – n.a.). Sunt aici sa garantez ca pot face acest lucru in interesul Sucevei si in continuare sunt aici sa garantez pentru Alexandru Baisanu care este un om corect, este un om cu multa energie, cu multe proiecte si sunt convins ca le putem pune impreuna in aplicare. Am toata convingerea ca aceasta colaborare intre primarul Lungu si deputatul Baisanu va fi benefica pentru suceveni. Dragi suceveni va recomand ca pe data de 9 decembrie sa votati pe colegiul 1 pe Alexandru Baisanu”, scrie  Suceava News.

Iata-i pe basisti cum raman tot mai singuri, tot mai tristi. Chiar si dobitoacele se pot indrepta!

Acest articol a fost publicat în Politica cu polemica și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la PDL-istul Razvan Murgeanu: “Am fost un mare prost din guvernul Boc”

  1. getagh zice:

    Niste prosti, ale caror prostii le platim noi.

Lasă un răspuns

