Basistul Cosmin Gusa despre implicarea in campanie a lui Basescu

  • Cand ma uit la Basescu imi vine un alt mit in minte, este mitul lui El Cid. Eu il vad pe Basescu in aceste conferinte de presa ca acel mort prin care institutiile statului vorbesc. Institutiile statului vorbeste prin acest El Cid
  • Basescu prin ce a facut astazi enerveaza din nou poporul. Om politic mai antipatic decat Basescu astazi, eu nu vorbesc de popularitate, eu vorbesc de antipatie, cum injura oamenii pe strada, el este cel mai antipatic saracu, din pacate pentru el.
  • Eu spun cu sinceritate ca m-am uitat la tot discursul lui, dar pe mine m-a pierdut cand s-a aratat revoltat ca daca pana si la alegeri se fura, atunci aceasta tara… Ma uitam, ba Traian ma gandeam ca spui si tu ceva interesant in seara asta. Cu aceasta minciuna gogonata vii dupa ce ai furat din alegeri…M-ai pierdut pe mine Cozmin Gusa, nu ma mai uit la tine
  • Traian Basescu este un tip foarte egoist. Pe el il intereseaza foarte putin despre Romania. Ca daca l-ar fi interesat despre Romania in anii acestia de mandat pe care i-a avut mai si facea ceva pentru Romania ca l-a ajutat toata lumea, pe rand, cu totii (…). Ce sa credem din mesajul asta daca trebuie sa il interpretam? Daca ar fi fost foarte ingrijorat de Romania am fi simtit cu totii de la aceasta masa si din fata televizorului. Nu a fost ingrijorat de Romania. El este ingrijorat de propria sa soarta si de ceea ce face (…). Acum el isi negociaza viitorul
Acest articol a fost publicat în Politica cu polemica și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Basistul Cosmin Gusa despre implicarea in campanie a lui Basescu

  1. getagh zice:

    Personajul asta, Sandru, MRU, etc. sa se ia de mana si sa se ascunda pe undeva ca sunt penibili.

Lasă un răspuns

