Cavalerul luminii din Parlamentul Romaniei se ocupa de transferul a 10-12 parlamentari PP-DD catre PNL

Gigi_BecaliPatronul Stelei declara la RTV:

  • Pe 10-12 i-a bagat Pandele, finul meu”(n. r. primarul orasului Voluntari, casatorit cu fosta prezentatoare tv, Gabriela Firea, acum aleasa senator USL). I-a infiltrat acolo.
  • Am sa-i conduc. Am sa-i atrag in PNL. Azi am vorbit cu patru, iar la 4.00 dimineata, am mai vorbit cu cativa, din care doi erau din PDL
  • Eu nu tradez. Eu ce discutii am, nu am impotriva aliantei si a tovarasilor mei din PNL. O sa iau si minoritatile.
  • Sunt cavalerul luminii in Parlamentul Romaniei. Voi conduce PP-DD, minoritatile si ceva din PDL.
  • Misiunea mea in politica romaneasca va fi sa construiesc dreapta romaneasca. Peste patru ani voi face asta. Iar in partidul asta, daca nu esti popa, profesor universitar, academician, avocat, nu te pun pe liste nici sa mori.
  • M-a sunat Costel Bucur, patronul din Buzau, ca sa ma roage pentru baiatul lui: a iesit deputat de Teleorman. Mi-a zis: Gigi, ia-l sub aripa ta, sa invete meserie de la tine.

Sa cante muzica, ca nu scapam de circ. Cu painea va fi mult mai greu!

Acest articol a fost publicat în Politica cu polemica și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cavalerul luminii din Parlamentul Romaniei se ocupa de transferul a 10-12 parlamentari PP-DD catre PNL

  1. getagh zice:

    S-a umplut Parlamentul de mascarici si redistribuiti.

Lasă un răspuns

