Ponta ii frange zborul lui Basescu

bPonta a declarat la RTV ca:

  • Si la Administratia Prezidentiala vom face reduceri. Faptul ca ditamai avionul sta pe pista cate trei zile sa se plimbe presedintele la Bruxelles, la Consiliul European… Am fost si eu la Bruxelles si am mers cu avionul de linie. Am vazut si alti sefi de guvern, in general tarile au un avion. La noi se închiriaza de la Tarom ditamai avionul pentru presedinte si cativa din jurul lui. Incercam sa fim mai închisi la buzuna.
  • Domnul Funeriu merge toata ziua la PDL. Nu cred ca trebuie sa mearga cu business class cand duce dosarul meu la FAZ. Sau alti consilieri care scriu pe Facebook.

Eu am o propunere mult mai buna – sa-i trimitem cu bicicleta pe Basescu si consilierii lui, ca oricum nu reprezinta pe nimeni si nu fac NIMIC de 8 ani de zile. De ce sa platim noi pentru cineva care nu ne reprezinta?

Acest articol a fost publicat în Politica cu polemica și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Ponta ii frange zborul lui Basescu

  1. getagh zice:

    Foarte bine, ca talharii portocalii ii cresteau bugetul de la an la an impostorului de la Cotroceni.

    • Romanasii zice:

      Asa este. Cand romanilor li se taiau salariile si pensiile, impostorului i se marea bugetul cu 50%. Sa-l lase sa mearga cu bicicleta, ca nu merita nimic din partea romanilor. Daca stau bine si ma gandesc nici macar o bicicleta nu merita din banii nostri, poate cel mult o trotineta.

Lasă un răspuns

