Cel mai urat dintre romani – Traian Basescu

baselu-uratTraian Basescu a declarat in exclusivitate pentru „romanasii”, ca traieste o mare dezamagire. Aceasta dezamagire o reprezinta chiar romanii.

El, Basescu, ne-a marturisit ca nu poate pricepe nici in ruptul capului de ce il urasc romanii: „Nu stiu ce sa le mai fac lenesilor astora de romani, i-am talharit cum n-a mai facut-o nimeni altcineva inaintea mea, i-am umilit, i-am saracit, le-am taiat salariile si pensiile, i-am lasat fara spitale si scoli, i-am mintit de fiecare data, mi-am batut joc de ei in ultimul hal, nu stiu cand isi vor baga mintile in cap. Sunt niste lenesi domnule, niste incompetenti, sa plece toti peste hotare, sa raman doar eu si gasca mea in tara asta, sa ne putem bucura de bogatiile si frumusetile acestei tari in liniste. Am trimis-o pe agramata de fie-mea sa-i faca pe romani de rusine peste tot in lume, eu pe unde ma duc ii fac de rusine in ultimul hal si-i vand oricui e dispus sa-i ia, ce mai vor domnule de la mine? Ce le-as mai putea face sa ma iubeasca, sa ma slaveasca? Au innebunit domnule cu totii si fac gat ca mi-am batut joc de votul lor ori de cate ori am avut ocazia. Va dati seama cat de greu imi este cu un astfel de popor nemultumit si plin de ura?”

Acest articol a fost publicat în "Folclorul" alina poporul și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Cel mai urat dintre romani – Traian Basescu

  1. getagh zice:

    Facem haz de necaz, dar vom plati foarte scump mentinerea in functie a impostorului de la Cotroceni.

Lasă un răspuns

