Exclusiv: scrisoarea inmanata de Basescu liderilor europeni

baseluuIn exclusivitate va prezentam fituica „fluturata” pe la Bruxelles de catre Traian Basescu. Impostorul de la Cotroceni, a marturisit ca a lucrat intens cateva saptamani la aceasta scrisoare. Dezamagit profund de compatriotii sai contemporani, care nu-i pot pricepe „geniul creator”, el spera ca macar istoria sa-l pomeneasca la capitolul „Si alti nemernici„.

Barroso cu parul cret
Sunt Basescu din cotet.
Eu la tine fuga vin
Sa cersesc si sa ma-inchin.

Am avut alegeri iar,
Mi-au spus iarasi sa ma car.
Iti cer iarasi ajutor
Sa-mi bat joc de-al meu popor.

Nemernicii din USL
Imi numara zilele.
Iti vand tie tara toata
De ma mai salvezi odata.

Eu pe Ponta l-oi numi
Daca mila va va fi,
Sa ma mai lasati odat’
Sa termin al meu mandat.

Pe celelalte pagini fluturate erau variante de lucru ale acestei capodopere.

Acest articol a fost publicat în "Folclorul" alina poporul și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

