M-am saturat si de Crin Antonescu

crin-antonescuAm inteles ca Traian Basescu este cosmarul Romaniei. Am inteles ca Traian Basescu este cel care baga batul printre gard si nu-i lasa pe Ponta si Antonescu sa faureasca capitalismul romanesc multilateral dezvoltat si sa ridice aceasta tara pe cele mai inalte culmi ale progresului si civilizatiei. Am inteles ca Traian Basescu a construit un sistem securistic cu care face bau-bau la adversarii politici. Am inteles ca Traian Basescu si-a protejat slugoii basisti, talharii care au nenorocit Romania.

Am inteles ca Elena Udrea, Emil Boc si Mihai Razvan Ungureanu si-au batut joc de banii publici si i-au saracit pe romani.
Am inteles ca Angela Merkel, Jose Manuel Barroso, Viviane Reding si Philip Gordon au fost in cardasie cu Traian Basescu si l-au impus impotriva vointei romanilor la Cotroceni.
Am inteles ca trebuie sa scapam de toate aceste rele.

Si ce s-a intamplat dupa 9 decembrie?
Au scuipat pe votul si pe asteptarile celor 7,4 milioane de romani.
Mai intai au anuntat cooptarea UDMR la guvernare. Dupa 2 zile aflam ca liderii USL au batut palma cu mascariciul de la Cotroceni.

Apoi Antonescu spune ca: „eu cred ca nu trebuia un astfel de acord”, „textul este comic”, „Situatia este cu atat mai penibila, penibil spre grotesc, prin modul fizic în care domnul Basescu a facut-o cunoscuta intregii Europe, modul in care alerga cu foile dupa importanti demnitari europeni”, „Eu nu-l condamn pe Victor Ponta ca a semnat. Sunt solidar cu el”.

Pai bine „intelepti oameni de stat”, de ce nu ati spus ca aveti de gand sa faceti toate potlogariile astea, inainte ca oamenii sa voteze?
Sa intelegem ca Antonescu sustine(desi nu e de acord) ceva comic, penibil, grotesc?

M-am saturat si de Crin Antonescu fiindca in afara de vorbe nu arata nimic. Nu arata ca ar avea o viziune, solutii pentru problemele grave ale romanilor, ci doar cum stie el sa vorbeasca frumos. Nu e suficient. Vorbele au inceput sa plictiseasca, acum avem nevoie sa auzim solutii, strategii. Vrem sa auzim cum creati locuri de munca, cum realizati investitii importante, utile pentru aceasta tara, cum rezolvati problemele din sistemul de invatamant si pe cele din sanatate. Vrem sa vedem cum faceti „Dreptate pana la capat”.

Romanii nu v-au dat votul ca sa intrati in cardasie cu Traian Basescu, ci pentru a-i scapa de acest cosmar.

Acest articol a fost publicat în Politica cu polemica și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la M-am saturat si de Crin Antonescu

  1. getagh zice:

    Si eu. Timpul vorbelor a trecut. Acum e timpul faptelor.

  2. aronpetru zice:

    Cine il mai crede pe antonescu? E solidar cu Ponta care a semnsta, deci a fost si el de acord. Ponta a anunta 2% crestere econommica in 2013. MINTE, ca de obicei. Cititi aici
    http://capitalismpepaine.wordpress.com/2012/12/20/fara-10-miliarde-incepe-dezastrul/

    • Romanasii zice:

      Mda, e mai mult decat suspect ca astia doi au putut cadea la pace cu nemernicul ala de la Cotroceni care nu a respectat nimic niciodata. Multumesc pentru link-ul recomandat. Am citit de cateva ori pe blog-ul respectivului si mi se pare „putin … exagerat”. Dar numai intr-o singura directie :). Sincer, prefer sa citesc opiniile dvs. sau articolele pe care le mai scrieti din cand in cand. Sunt mai realiste, mai ancorate in cotidian. Cat despre domnul de la capitalism pe paine … e loc in blogosfera pentru oricine :).

Lasă un răspuns

