Gigi Becali a prins curaj: Basescu- PARACIOS si CERSETOR la UE. Macovei e o DIAVOLITA.

becali-baseCandva prieteni de pahar, astazi … doi mascarici:

  • Pe mine nu mă interesează ce spune UE, eu am fost acolo, da? Eu sunt Becali şi votez parlamentar, deputat în Parlamentul României, cum cred eu de cuviinţă şi conştiinţa mea. Cei din UE sunt induşi în eroare de o diavoliţă care se numeşte Monica Macovei şi care face numai rău României. Şi ce să facă, bă, ăia de la UE dacă văd un preşedinte pârâcios, cerşetor «Ia uitaţi, ia uitaţi». Ce să facă ăia de la UE?! Cea mai mare ruşine, să te duci tu, împăratul, preşedintele e împăratul ţării, şi tu te duci să îţi pârăşti neamul tău, ţara ta: «Uitaţi hârtiile, uitaţi acordul».
  • Băi, pârâciosule, alea trebuia să le ţii dacă le-ai luat pentru siguranţa ta şi peste doi ani nici nu le citeai, le dădeai foc, ca să nu rămână mărturie niciodată. Îl chemai pe Ponta, «Băi Victore, hai vino încoa’ să le dăm foc şi exemplarul tău şi al meu», dacă aveai bărbăţie şi caracter. Nu pârâceală, stai că mă duc la Schulz, la Barroso, la cutare…«Uite domnul Barroso, uite domnul Schulz». Băi, pârâciosule, nu mai eşti căpitan de vas, de cursă, ai devenit vâslaci în barcă?!
  • PNL-ul ăsta e cel mai curat partid, ca şi democraţie. Cel mai liber, cei mai deschişi, ţin şi la o glumă. Dacă făcea cineva în PSD ce am făcut eu în PNL, nou venit, îl dădeau afară în trei secunde. Eu i-am spus: «Băi Crin, mai dă-mi un galben din când în când, să mă mai atenţionezi, că ai văzut că eu după aia iau roşu direct». Şi zice: «Nu, domnule, că la PNL fiecare îşi spune opinia, e liber».

Sursa: rtv.net

Acest articol a fost publicat în Politica cu polemica și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Gigi Becali a prins curaj: Basescu- PARACIOS si CERSETOR la UE. Macovei e o DIAVOLITA.

  1. getagh zice:

    Caricatura…

Lasă un răspuns

