Profesorul Daniel Barbu si-a frant coloana in fata lui Basescu

In vara, eram scarbit de hahaiala dintre Mircea Diaconu si Basescu, la investirea cabinetului Ponta I. Acum mi-a provocat greata un alt critic inrait al lui Basescu, profesorul Daniel Barbu. Greata mi-a provocat si hahaiala dintre Crin Antonescu si Basescu. Un spectacol ieftin cu personaje parsive si cinice, de-un grotesc absolut. In fata mitocaniei cotroceniste m-as fi asteptat la o atitudine mai demna din partea membrilor cabinetului Ponta. S-a facut caz ca Basescu nu a dat mana cu vreo 3 sau 4 ministri. Eu m-as fi asteptat ca USL-istii sa aiba rezerve in a da mana cu impostorul de la Cotroceni. Chiar daca s-ar fi trecut peste niste reguli de bun simt, a nu da mana cu cel care si-a batut joc de votul romanilor, ar fi fost o dovada de pastrare a integritatii morale, de respect fata de cei 7,4 milioane de romani.
Dar in dispretul celor care i-au votat, USL-istii care au participat la investire, au tinut isonul hahaielii cotroceniste, de un staif primitiv, cu mitocanii cu tinte precise drept avertisment.
Dar revin la cel mai gretos moment al serii cu pricina, dupa cel al hahaielii dintre Crin Antonescu si Basescu, momentul strangerii de maini dintre profesorul, intelectualul Daniel Barbu si Traian Basescu. Eu nu am inteles ce vrea sa faca. Initial m-am speriat si am crezut ca-i scapa un cap in moaca, apoi am crezut ca vrea sa-i pupe mana basecaturii, la un moment dat am avut impresia ca si-a frant coloana. Priviti si judecati singuri(atentie pe la secunda 12):

Acest articol a fost publicat în Politica cu polemica și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Profesorul Daniel Barbu si-a frant coloana in fata lui Basescu

  1. Pingback: Mircea Diaconu pentru DCNews: “Ca personaj am putut sa ma exprim mai bine decat in doua mandate de senator” | Romanasi din toate colturile u(r)niti-va!!!

  2. getagh zice:

    Jenant, pur si simplu rusinos.

Lasă un răspuns

