Stefan Banica Jr. si Andreea Marin se despart

andreea_marin-stefan_banicaVictor Ponta prezenta bugetul pe 2013. Si auzeam cat ne-au saracit talharii basisti, cat trebuie sa platim pentru nenorocirile pe care le-au facut in ultimii ani, cand o veste a picat ca un „trasnet”: pe Facebook, Andreea Marin si Stefan Banica Jr. anuntau ca se despart. „Stirea” rula de mama focului pe toate televiziunile.

Ce datorii, ce deficite, ce dobanzi de platit, ce oameni dati afara? Pe cine sa mai intereseze asa ceva cand cei doi isi anunta despartirea pe Facebook? Am deschis repede calculatorul, am intrat pe net si vestea era prezentata mai peste tot ca o „stire” importanta. Nu am ratat-o. Mi-am sters sudoarea de pe frunte, bucuros ca nu am ratat stirea cat e fierbinte si m-au luat gandurile: au ajuns sa se inteleaga Victor Ponta, Crin Antonescu si Traian Basescu si nu se mai inteleg Andreea Marin si Stefan Banica Jr.?

Ce blestem pe poporul asta sa aiba parte doar de scandal, divorturi, hartuiri, etc.?

Cand lumea justitiei fierbea se vorbea despre moartea lui Sergiu Nicolaescu, acum ca a fost prezentat bugetul pe 2013, adica cam cum ne va fi noua, romanilor, in anul acesta … se va vorbi despre divortul dintre zana si roaker?

Oare tine pentru noi, romanii, scandalul de foame?

Acest articol a fost publicat în "Folclorul" alina poporul și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

