Cristina Topescu, declaratii socante despre Stefan Banica Jr.

cristina--topescuPotrivit celor de la jurnalul.ro, Cristina Topescu a facut declaratii uluitoare despre Stefan Banica Jr.:

  • “Ştefan e impulsiv, primitiv în relaţia cu o femeie. Ameninţa, făcea crize de gelozie urâte, în care nu-şi mai controla limbajul şi jignea. A rămas de pomină un episod în care a venit să mă ia de la televiziune şi, ca să mă convingă să mă întorc acasă – pentru că iar plecasem – ţinea un cuţit mare de bucătarie sub haină şi-mi spunea că mă omoară dacă în clipa aia nu merg cu el acasă!”, declara Cristina Ţopescu în urmă cu mai mulţi ani, potrivit Jurnalul Național.

 

Acest articol a fost publicat în De prin lume adunate și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Cristina Topescu, declaratii socante despre Stefan Banica Jr.

  1. getagh zice:

    Trabadurul are apucaturi ciudate.

  2. aronpetru zice:

    Poate dorea sa-i sparga chiveta si ea nu s-a prins.

Lasă un răspuns

