Numele lui Basescu in dosarul lui Puiu Popoviciu

alba-neagra1

Foto:baselandia.wordpress.com

Romania TV afirma ca, potrivit unei interceptari a DNA, Puiu Popoviciu sustinea ca el l-ar fi scapat pe Traian Basescu de cercetarea penala si ca in felul acesta ii este dator:

«Popoviciu: Am un amic pe care, dintr-un anumit joc de… cred că ştie Cornel istoria. L-am scapat de puscărie, de arestare. Trebuia să fie arestat pe 19 iulie, 2004, sub influenţa lui Năstase (vorbeşte in şoaptă) …Traian Băsescu.

Şerban: Traian Băsescu!

Popoviciu: De aia mă bag, Eu l-am scăpat!

Motoc: Dosarul Flota!

Popoviciu: Având o relaţie foarte apropiată la vremea aia cu Talpeş, nu stiu ce… Treaba…el stie foarte bine! Eu l-am anunţat, că i-am dat vestea. A, din cauza acestui subiect, eu am fost la el ultima dată, deşi cu membrii familiei lui m-am văzut destul de des şi am o relaţie foarte bună. Chiar jenant, aia mare…

Şerban: …da

Popoviciu: Ioana îmi spune “sărut-mâna” are şi ea o vârstă, e mai mare ca fiică-mea. Nu-s popă!

Motoc: (râde)

Popoviciu: Când m-am dus la el în noiembrie, anul trecut şi am stat. Relaţia-i foarte mişto, repet! Bem un whisky, nu ştiu ce… Am stat la birou două ore şi jumătate de… După douăzeci de minute stătea la birou, eu în faţă, pe unu din cele două scaune, după vreo douăzeci de minute de discuţii, aşa, a spus: “Bei un whisky? “Dom’le, dacă-i gratis şi-i cu gheaţă, da,da!” »

Minunat, traim intr-o tara de … legat!

Ha-ha-ha… UPDATE: Administrația prezidențială reacționează la stenogramele din dosarul lui Popoviciu
“Referitor la informaţiile vehiculate de presă cu privire la interceptarea unor discuţii ale domnului Gabriel-Aurel Popoviciu în care face referire la preşedintele României, domnul Traian Băsescu, interceptări incluse într-un dosar aflat spre soluţionare, în prezent, la Curtea de Apel din Bucureşti, Administraţia Prezidenţială face următoarele precizări:
(1) – domnul preşedinte Traian Băsescu nu a avut niciodată întrevederi şi convorbiri private cu domnul Gabriel-Aurel Popoviciu, singurele momente care ar fi putut prilejui un eventual contact direct fiind reuniunile publice la care a luat parte şi domnul preşedinte Traian Băsescu;
(2) – preşedintele României, domnul Traian Băsescu, respinge afirmaţiile domnului Gabriel-Aurel Popoviciu, aşa cum reies din interceptările menţionate, şi le consideră nepermise şi regretabile invenţii şi încercări ale unei persoane de a se folosi de numele domniei sale în vederea obţinerii unor favoruri (aşa cum, de-a lungul timpului, au făcut şi alte persoane)”, precizează comunicatul Administrației Prezidențiale.
Comunicatul este semnat de Bogdan Oprița

Acest articol a fost publicat în Politica cu polemica și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

