Buimacii PSD il naucesc pe Crin Antonescu cu proiectul de modificare a statutului parlamentarilor

crin-antonescuValeriu Zgonea: „Domnul Antonescu a fost luat prin surprindere pentru ca eu nu l-am anuntat in timp util despre decizia mea personala de a informa Presedintia cu privire la aceste modificari de Statut”

In schimb Zgonea a trimis proiectul cu pricina catre Presedintie, Guvern, ANI si Parchet pentru „a crea punti” cu aceste institutii. Fiind intrebat daca Victor Ponta stia de informarea adresata lui Traian Basescu, Zgonea a spus ca „presedintele partidului a stiut si a fost informat”.

Au tinut mortis sa-l anunte pe impostorul de la Cotroceni, dar nu si-au anuntat partenerul de alianta? Si ce treaba au aceste institutii cu legiferarea?

Crin Antonescu iar nu stie nimic:

  • Sincer… eu am aflat de la televizor pentru ca am mult de munca la partid. E o prostie ca sa trimiti asta presedintelui. Mi-a explicat domnul Zgonea ceva si poate avea noima, dar tot nu e normal ce s-a intamplat. O astfel de discutie nu trebuia sa aiba loc!
  • PNL nu e cu nimic implicat in chestiunea asta: Discutia despre modificarea statutului nu avea alt rost decat de a face ajustarile privind cheltuielile bugetare. Pentru asta s-a format acea Comisie. De ce aceasta Comisie s-a apucat sa discute delicatul articol privitor la imunitate, eu nu stiu. Nu e in niciun fel o actiune a PNL, nu sustin. Nu cred ca e vorba de superimunitate, ci de o complicatie inutila ce sporeste nepermis gradul de neincredere privind parlamentarii

Antonescu a mintit si cand a fost intrebat de actul de „colaborare institutionala” dintre Ponta si Basescu, spunand ca el nu stie sa fi existat asa ceva sau sa se fi semnat asa ceva. Ca dupa cateva zile, sa aflam ca a participat la acel episod penibil, rusinos, pe care chiar el l-a catalogat ca fiind „caraghios”.

Crin, trezeste-te … risti sa nu mai fii luat in serios, risti sa fii chiar caraghios.

Acest articol a fost publicat în Politica cu polemica și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Buimacii PSD il naucesc pe Crin Antonescu cu proiectul de modificare a statutului parlamentarilor

  1. aronpetru zice:

    Voi l-ati luat vreodata in serios? Eu nu.

Lasă un răspuns

