Dan Voiculescu vrea fara imunitate parlamentara

soareceDan Voiculescu:

  • In ultimul timp se speculeaza foarte mult ca imunitatea a devenit o piedica in realizarea actului de Justitie. Fie ca este vorba despre imunitatea parlamentara, fie ca este vorba despre imunitatea prezidentiala. Pentru ca exista un dosar in Justitie in care am fost implicat, a fost inclus numele meu in acest dosar, am luat decizia ca incepand de astazi, 28 ianuarie 2013 sa renunt la imunitatea parlamentara, astfel incat Justitia sa-si poata faca datoria. Ca atare demisionand din Senat. Va multumesc!

Ei na! Parca am mai vazut filmul asta si asta vara, tot in cazul sau. Am mai vazut filmul asta si in cazul lui Basescu cu dosarul Flota. Si daca indivizii astia, precum Voiculescu si Basescu isi dau osteneala sa ajute Justitia sa-si faca treaba, cum de ei sunt tot in functii si cu dosarele legate ca niste tinichele de ei? Am putea crede ca Justitia este tare „grijulie” cu baietii astia?

Acest articol a fost publicat în Politica cu polemica și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Dan Voiculescu vrea fara imunitate parlamentara

  1. getagh zice:

    Sa vezi penalii cum vorbesc de Justitie corecta si „independenta” … e ridicol si sfidator.

  2. aronpetru zice:

    Care imunitate parlamentara? Parca cei cu dosare in justitie nu au imunitate. Un idiot care se joaca de-a „sunt senator nu sunt senator”. Votati-l fratilor, ca are dreptul sa candideze din nou pe postul ramas vacant.

    • Romanasii zice:

      Asa cum sunt intarziati care voteaza Udrea, Anastase, Boc, EBA, etc. asa se vor gasi si pentru Voiculescu. Nu am apasari legate de subiectul asta. Si daca s-au gasit specimene care sa-l voteze pe base de atatea ori aiurea … de ce nu s-ar gasi care sa voteze si cu Voiculescu :)?

Lasă un răspuns

