Cel mai „credibil” dintre romani

manelistu

Foto:baselandia.wordpress.com

In urma cu cateva zile, Victor Ponta dezvaluia cum insista Basescu la ministrul Justitiei Mona Pivniceru, pentru a-l numi Procuror General al Romaniei pe Daniel Morar.

Joi seara, 14 februarie 2013, la o emisiune de la B1 TV, Traian Basescu confirma dezvaluirea facuta de Ponta:

  • Nu a fost o discutie, au fost mai multe. Am rostit acest nume dintr-un motiv simplu: le-am spus inainte de MCV: nu-l vreti pe Morar – si eu sunt absolut de acord ca tara asta nu are un singur procuror – si doamna Pivniceru poate sa-mi propuna inca 30 de procurori la fel de respectabili ca domnul Morar, de credibili. Problema este ca nu sunt la fel de cunoscuti ca Morar. Si eu sugestia asta o faceam inainte de MCV si e valabila si acum, inainte de Schengen. Ma fratilor, daca vreti sa deveniti credibili, puneti un procuror credibil. Ce va e mai simplu decat sa-i spuneti lui Morar: domnul Morar, te propunem pentru inca trei ani, ca nu crapa nimeni.
  • Eu nu fac o presiune, eu le-am dat o solutie facila de credibilizare a numirii procurorilor.

Cu alte cuvinte Basescu nu se amesteca, dar sa fie Morar.

Si culmea batjocurii – cine si-a gasit sa vorbeasca de credibilitate?

Acest articol a fost publicat în Politica cu polemica și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

