Dan Voiculescu il umileste inca o data pe Traian Basescu

Dan Voiculescu. NOU FOTOGRAFII DE TRUSTLa iesirea de la tribunal, Dan Voiculescu a declarat:

  • Am depus o cerere să nu beneficiez de prescriptie, vreau să se continue procesul până la aflarea adevărului şi, cu cât mai repede, cu atât mai bine. Se putea in acest caz castiga la masa verde, dar eu nu sunt Traian Băsescu si eu nu accept să câştig la masa verde. Masa verde sunt fel de fel de lucruri pe care le poti face, ca prescripţia şi de care eu nu vreau să beneficiez. Vreau să fie adevărul adevărat până la capăt.
Acest articol a fost publicat în Politica cu polemica și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Dan Voiculescu il umileste inca o data pe Traian Basescu

  1. getagh zice:

    Basescu si Voiculescu se pot lua de mana linistiti, nu prea sunt deosebiri intre cei doi.

  2. aronpetru zice:

    O intrebare. Chiar il credeti? Un nenorocit care a facut si face tot ce poate sa se sustraga Justitiei. Eu n-as scrie despre el nici macar o litera.

Lasă un răspuns

