Hunor, Antonescu si steagul secuiesc

PNL - CONGRES EXTRAORDINAR

Foto: agenda.ro

Kelemen Hunor, i-a facut cadou un steag secuiesc lui Crin Antonescu la Congresul PNL:

  • De cateva zile asistam la un conflict artificial creat – asa cum titrau televiziunile – „razboiul steagului secuiesc”. Este un simbol comunitar, cum veti gasi multe altele.
  • Fiind invitatul dvs, am adus un dar simbolic, la propriu si la figurat, darul meu, ca si cromatica, se aseamana foarte mult cu culorile PNL. Este un dar simbolic si un gest simbolic prin care as vrea sa transmit un mesaj puternic pentru toata lumea. Suntem gata sa stopam acest pseudo-conflict al steagului secuiesc.

Crin Antonescu i-a dat o replica e masura liderului UDMR:

  • Multumesc foarte mult, sunt culori frumoase, minunate chiar. O clipa am crezut ca vreti sa îmi oferiti un steag sasesc (trimitere la Klaus Johannis, n.r.). Este binevenit si acesta, atata timp cat sta în bratele dvs si în bratele mele si nu pe institutiile oficiale ale statului roman.
Acest articol a fost publicat în Politica cu polemica și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

