Ce interes “apara” Augustin Hagiu?

hagiu-augustinTransportatorii ameninta cu greva generala.
In cursul zilei de marti, un reprezentant al premierului Victor Ponta, a solicitat o intalnire liderilor transportatorilor si i-au invitat la negocieri, asa cum au facut si cei din Ministerul Transporturilor.

Numai ca, la o invitatie la dialog din partea guvernantilor, presedintele Federatiei Operatorilor Romani de Transport, Augustin Hagiu, a avut o reactie deplasata si a refuzat oferta: Cine e Ponta, cine e USL-ul?”.

Daca Hagiu ar reprezenta cu adevarat interesele transportatorilor, nu ar avea astfel de “lansari pentru recunoastere publica”.

Pozitia asta de fatada denota ca individul isi urmareste propriul interes, asa cum au facut multi alti lideri sindicali de-a lungul timpului, pentru a se propulsa pe scena politica: Miron Mitrea, Victor Ciorbea, etc.

Nu pun in discutie ca transportatorii nu s-ar confrunta cu probleme serioase, dar exista o diferenta foarte mare intre o greva care are ca scop rezolvarea unor probleme si instigarea la haos general.

Daca Hagiu refuza dialogul, negocierea, atunci ce urmeaza? Scandal, haos, de care tipam in gura mare ca ne-am saturat in anii basisti?

Si asta doar de dragul de a fi el motul de la basca pe agenda publica?

Ne-am saturat de gloata de galaciosi slugarnici, care se erijeaza in apararatorii tuturor, doar pentru a se vedea ei cocotati la un moment dat in varful puterii.

Acest articol a fost publicat în Politica cu polemica și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

22 de răspunsuri la Ce interes “apara” Augustin Hagiu?

  1. miron zice:

    Stimate domn,observ de la dvs.,ma rog,din modul cum relatati,ca sunteti,foarte indignat.Aveti dreptate.Si dvs.si cei peste saptemilioanecincisutedemiideROMANI,care,acum un an,au dorit,sa asculte pe alticineva si altceva, la ora 18.30,in fiecare seara.Eu,am incetat,de foarte multi ani,aprox.12-13 ani,sa mai invinuiesc acest om politic.La fel cum,au fost prostiti ROMANII,la jocuri piramidale,gen caritas,la devalizari de bank…exuri,este posibil,ca si la ultimele voturi,ROMANII,sa fi fost pacaliti…Pentru lacrimile de neputinta,varsate,in fata televizorului,in masina,la servici,in fata radio-ului,personal,eu,l-am iertat,de mult.Asta nu inseamna,ca am uitat….Nu voi ierta,insa,nici o data,pe cei care,au facut posibila,ascensiunea dumnealui.Pe toti comentatorii,”ziaristi”,care au uitat,extrem de repede,ce este aceea,deontologia profesionala,oameni politici,care au incurajat fraude electorale,prin diverse mijloace de manipulare si au avut,dupa aceea,beneficii,in toate privintele,analisti politici legati la ochi(oare?),trepadusi infiltrati,in toate domeniile sociale,toti acesti cantareti,maestrii aplaudaci,care,in nestiinta lor, au fost,extrem de amuzati,de chinurile indurate,de majoritatea ROMANILOR.Recunosc,in fata lui DUMNEZEU,ca ma resemnam si acceptam,toate aceste magarii,daca ele aveau drept scop,imbunatatirea nivelului de trai,pentru ROMANI .Dar,se pare,ca jocurile murdare,nu au fost facute,cu scopul de a asigura oamenilor,un trai cu un minimum de decenta..Au fost facute,pentru a asigura,unui grup restrans,o imensa avere.Oare,mai strangeau aceste averi,daca nu erau inregimentati politic?Se mai bucurau ei,toti acesti ani,de privilegiile,care le-au avut?Nu cred…

    • Romanasii zice:

      Mi-e sila de acest personaj sinistru care a facut numai rau romanilor si Romaniei. Si de el mi-e sila si de clica lui de talhari. Mi-e sila si de cei de acum care l-au „legitimat” cu actiunile lor neputincioase. Omul devenise un cadavru politic dupa referendum, iar Ponta, Antonescu si Dragnea i-au mai dat o gura de oxigen dupa alegerile parlamentare. Eu nu pot sa iert un sinistru care taie din indemnizatia pentru cresterea copiilor, care taie ajutoarele persoanelor cu nevoi speciale, etc., in timp ce beizadeaua lui agramata ia o groaza de bani de la PE, iar „notarita” de la Paulesti face afaceri de milioane de euro. Din pacate, mai sunt cativa rataciti care mai cred in tampeniile pe care le spune acest personaj nociv pentru Romania motiv pentru care inca se mai ia in seama pe la orele 18, 18 si ceva.

  2. miron zice:

    Aici,va contrazic.Mai nou,am observat,ca,se pricepe foarte bine,la pamanturi…Nu apartin,nici unui partid…deci nu pot fi acuzat.de partinism politic.In decursul timpului,insa,presa a tot discutat,ba de Mihaileanu,ba de vila din Otopeni,Primaverii Lac 2,Covasna,Predeal,Neptun…Deasemenea,dupa cum se constata, a demarat in forta,achizitia de terenuri,vezi Calarasi si,se pare si Arges….Deci,se pricepe!.Dar,atentie!.Va urma,si o achizitie,mai devreme,sau,mai tarziu,pentru un teren,cu dimensiunea de L=3Mt;l=2Mt.;h=3Mt.In care,nu o sa incapa,nimic,dar nimic,din cele enumerate,mai sus…Istoria,va scrie,cum a trait poporul roman,pe timpul domniei sale…Eu…..vad….Este de ajuns,sa parcurgi,30 -40 km.de Bucuresti,dupa care,sa virezi,spre stanga,sau spre dreapta…Trebuie,si acum,in 2013,sa te inzestrezi,cu cizme de cauciuc…In ROMANIA anului 2013,aproape totul,este cenusiu…Creierul ROMANILOR,este setat,pe functia supravietuire,de pe o zi,pe alta.ROMANII,traiesc prost,se imbraca prost,mananca prost,de aproape 40 de ani si din cate se pare,mai au,inca, de suferit.Numai bunul DUMNEZEU,stie,pana cand…Mai rau este,ca majoritatea cetatenilor,nu au nici o vina.Nu pot sa ma exprim,acum,care din politicieni,stanga sau dreapta,a gresit,mai mult…Ramane,totusi,o pata negra,in viata celor care platesc impozite, din salariu,asa mizer,cum este,perioada aceea,cu taieri salariale de 25%,TVA 24%,salarii,sporuri, taiate,angajari sistate,spitale desfiintate,terenuri de fotbal,parcuri,construite in sate cu 200 de locuitori,cu varste,peste 65 de ani,telegondole ,sali de sport de sute de mii de euro;stiti si dvs.,foarte bine,ca exemplele pot continua.Recunosc,a fost si criza!.Nu va recomand,sa va uitati,ce criza,a fost,si pentru dumnealor…Este suficient,totusi,sa nimeriti,la o intrunire,un eveniment,o cumetrie,etc.Opulenta afisata,masinile extrem de scumpe,parfumurile fine,mancarurile alese,toate acestea,te fac, sa te gandesti,ca poate,traiesti ,in alta tara,sau,poate,ca visezi,ceva frumos…Odata si odata,macar pe jumatate,se vor bucura si ROMANII,de aceasta forma de trai.Printre cei care ne vor conduce,atunci,se vor numara cu siguranta si oameni,care se comporta ,gandesc,sa zicem si ca dl.Hagiu.Adica,vor avea,cum suntem noi ,ROMANII,obisnuiti,sa spunem,7 ANI DE ACASA.

    • Romanasii zice:

      Pentru el, pentru familia lui si pentru clica lui au furat pe rupte si asa au facut averile fabuloase pe care le au. Dar pe romani i-a saracit, i-a umilit, i-a talharit.Asa cum ati remarcat si dvs., criza a fost doar pentru romanii de rand, ei si-au marit averile de la an la an.

  3. miron zice:

    Am luat,o masina,din parcul rece,in anul 1983…..De atunci,si pana acum,am parcurs,foarte multi km…..Va asigur,ca nu sunt foarte multi,care vorbesc,asa de frumos,de majoritatea conducatorilor auto civilizati si totodata,nu sunt multi,care cunosc,intr-adevar,problemele reale,cele de zi cu zi,ale celor din transporturi.Cu scuzele de rigoare,ca ma repet,cel putin,atat cat am avut prilejul,sa discut cu dumnealui si eu,am ramas placut impresionat de vastele cunostinte,pe care le detine,vis a vis de aceasta tagma,a transportatorilor,in general.

    • Romanasii zice:

      Poate vom avea si noi, romanii, sansa ca la un moment dat sa mai apara si oameni care se pricep printre cei care isi dau cu parerea tot timpul si peste tot. Ca am vazut unde am ajuns daca ne-am lasat condusi de imbecili. Uitati-va la impostorul de la Cotroceni cum isi da cu parerea despre tot si toate, fara sa se priceapa la nimic si fara sa realizeze ceva, candva.

  4. miron zice:

    Am avut ocazia,nu de mult,sa-l cunosc si sa vorbesc,personal,cu dl HAGIU.Acest om,cu siguranta,stie ce vrea.Nu a trebuit mult timp,sa -mi dau seama,ca dumnealui,cunoaste foarte amanuntit,problemele de care se lovesc,toti cei care lucreaza,in acesta bransa,a transportatorilor.Tocmai de aceea,este bine,sa fie consultat si ascultat.Sarbatori fericite si la multi ani,domnului HAGIU!Cu deosebita stima!.

  5. Dragos Petrescu zice:

    Parca am fi o tara compusa numai de infanteristi la mana unor conducatori nepriceputi aruncati in toiul luptei vicisitudinilor vietii…
    Suntem chiriasi si platim biruri pe aerul care il respiram in tara noastra!
    Resursele, bogatiile cu care au fost binecuvantate plaiurile noastre sunt de batjocura celor suspusi, cu buzunarul lor spart!
    Ne-am nascut marea majoritate cu spirit de lacheu…
    -Ridica-te Stefane si vezi-ti fiii!
    -Eu imi apar saracia si nevoile …
    -Muntii nostri aur poarta-noi cersim!!!!!!!!
    -Scoala gazda din patut si ne da un colacut…
    -Si mai canta si C.Tanase marita gaura a covrigului, ca si atatea pamflete…
    -Oh cat de multe exemple mai sunt vis-a-vis de neputinta neaosului roman!
    Hai sa ne vedem adevaratul statut in coltul asta de lume si sa realizam cat de mult trebuie sa muncim pentru a realiza ceva.
    Sa realizam ca revoltele ne-au fost confiscate si ca ne mai ramane doar obstescul sfarsit.
    Vai de cei ce traiesc fara temerea cuvenitei judecati pt.vesnicie!
    Dar pana acolo ne mananca „sfintii” conducatori, cu taxele si accizele la accize de parca toti stiu numai model bancar de dobanda la „n” dobanda.
    V-am sugerat telefonic domnule Hagiu sa aratati grafic-procentual costul unui litru de carburant, asa ca sa priceapa si sa se cruceasca neaosul consumator T.V.

  6. Hagiu Augustin zice:

    Nu pot fi victima unui jurnalist. Si eu tot jurnalist sunt de profesie insa m-am specializat pe actiunea sociala . Jurnalistul cu pricina este victima constrangerilor profesionale la care este supus. Ziua News s-a ales cu inca un om onest (pana la proba contrarie) mai putin ca si colaborator. Vineri am refuzat sa intru cu un comentariu in Ziua News si le-am explicat si care este motivul . Au inteles. Nu sunt de acord sa publicam lamuririle prezentate aici din simplul motiv ca nu doresc sa vorbesc in presa de Ziua News. Nu vreau sa contribui sub nici o forma la „notorietatea”acestei publicatii. Mi-au oferit un drept la replica in urma cu 2 saptamani. I-am intrebat daca sustin insa in continuare articolele. Am constatat ca nici macar nu inteleg ceea ce este inregistrat audio pe banda. Mai mult decat atat m-au citat ca Presedinte FORT. FORT-ul are un nou presedinte iar acest lucru a fost facut cunoscut prin comunicat de presa inca din 2012. Asta este…jurnalismul este greu cand trebuie sa cunosti domeniul si sa ai intentii transparente. Mai degraba iesi cu un titlu de impact insa ireal , si culmea nedocumentat corespunzator in conditiile in care ai fost in sala si ai avut exclusivitate. Este de neimaginat insa m-am obisnuit cu asta.
    Ponta imi este extrem de simpatic si il apreciez (pana la proba contrarie). Cred insa ca din cauza lipitorilor de afise nu poate sa isi construiasca o echipa puternica la Guvern. Multi sunt compromisi iar unii chiar nu pot emite pretentii nici pentru administrarea unei scari de bloc. Ce pretentii sa am de la Ministerul Transporturilor ?
    Multumesc pentru aprecieri.
    O zi frumoasa si la cat mai multi cititori.

  7. Augustin Hagiu zice:

    Inteleg parcurgand mai atent acest blog de ce actiunea de protest in care am fost si eu implicat v- a trezit interesul atat de mult si mai inteleg si de ce nu ma puteti suna. Avem probleme in a ne asuma public si in persoana sustinerea politica a actualului Guvern ce a primit si votul meu de incredere insa putem sta in „umbra” unui blog pt. ataca pe oricine ridica glas impotriva premierului. Atat de impacat cu mine insumi sunt incat nu am nici o prolema in a scoate totul la vedere chiar daca implica persoane ce sigur nu si-au dorit acest lucru. Asadar…in zilele in care ne organizam asteptand un mesaj de la Guvern (un raspuns la rugamintea adresata Premierului de a sta de vorba cu reprez. transportatorilor) am primit un telefon de la dna. min. delegat pentru dialog social care mi a promis ferm ca v-a discuta personal cu Dl . Fenechiu pentru ca acesta sa primeasca patronatele la dialog. La al doilea telefon primit de la dna. ministru chiar in seara cu pricina, am fost surprins sa constat ca nu a putut sa obtina nimic mai mult decat o intalnire cu un secretar de stat de la ministerul transporturilor. Am comunicat acest lucru colegilor ce se ocupau de organizarea protestului la Bucuresti si care se aflau in locatia in care si jurnalistul „bine intentionat” venise „intamplator” cu acordul meu. Evident ca toti cei prezenti au jnceput sa strige din toate puterile …demisia…demisia referindu-se evident la ministrul transporturilor. Le am reiterat faptul ca solicitasem intalnire cu Primul Ministru , moment in care un dintre transportatorii prezenti a intervenit nervos cu expresia ….cine e Usl…cine e Ponta referindu-se la faptul ca trebuie ca protestul sa aiba loc si nicidecum sa se slugareasca pentru o intalnirea cu premierul. De aici si pana la legatura facuta de jurnalist nu a fost decat un pas. Care insa sunt cu adevarat intentiile acestuia? Referitor la refuz…esta absolut firesc sa nu accepti sa te intalnesti cu un secretar de stat in conditiile in care nu mai ai gram de incredere in ministru. Noi ne am dorit pana in ultima clipa dialogul si pana la urma a fost obtinut foarte greu deoarece Ministrul transporturilor a jucat murdar sau a fost prost consiliat. Eu nu am intrat la negocieri si nici nu am fost de acord cu „protocolul” dar am sustinut alaturi de ceilalti ca trebuie sa evitam sa declansam protestul pt. ca situatia era extrem de delicata si totul putea sa degenereze. Au trecut patru saptamani de atunci si ministerul nu a facut nimic. Reprez. transportatorilor au fost pusi pe drumuri de pomana. De aici mai departe vom vedea ce se intampla. Cred ca am lamurit tot. Eu nu fac politica inca iar gandirea si actiunea mea sunt extrem de libere si fara constrangeri. Dvs. in ce postura va aflati? O persoana libera ma suna si nu isi ascundea identitatea nu i asa? Ma rog. Fiecare cu ale lui. Unul cu transporturile altii in aparare…in Romania ave un cinflict permanent mai vechi de o suta de ani . Cum naiba sa construiesti ceva si sa ai dialog.

    • Romanasii zice:

      Dupa ce am citit comentariile dvs. postate pe acest blog, nu as avea nici o retinere sa va sun. Insa, cred ca abordarea mea a fost corecta si anume, ati reusit in felul asta sa oferiti lamuriri pentru toti cei care ne citesc si nu doar pentru unul dintre noi care v-ar fi sunat. Dupa lamuririle facute, rezulta ca sunteti victima unui jurnalist „bine intentionat”. Nu credeti ca ar fi fost bine, pentru dvs. in primul rand, sa lamuriti public aceasta facatura „bine intentionata”? Pe acest blog ati avut ocazia sa o faceti si ma bucur ca ati facut-o. Detaliile date de dvs. nu sunt cunoscute deloc de publicul larg. Ce a ramas pentru opinia publica de la acel eveniment, a fost ca Augustin Hagiu, la o invitatie la dialog din partea autoritatilor, a refuzat dialogul. Daca cineva a avut intentia de a va „lucra”, cred ca a reusit sa o faca cu tot tambalaul ala mediatic.
      Articolul a venit in urma acelei intrebari vehiculata in toata presa si atribuita dvs.: „Cine e Ponta, cine e USL-ul?”. Personal, putin imi pasa daca cineva se intreaba cine e Ponta. Dar sa intrebi „cine e USL-ul” dupa ce USL a fost votat de peste 60% de romani, mi se pare o … greseala, ca sa ma exprim elegant, asa cum ati facut-o si dvs. Am vazut nemultumirea dvs. din anii basisti, iar USL-ul a venit ca o nemultumire a romanilor impotriva dezastrului facut de Basescu si slugoii lui in Romania. Daca sunteti de acord, as publica raspunsul dvs. cu toate lamuririle facute, ca un drept la replica pe acest blog, pentru a pune lucrurile in adevarata lor fata si nu masluieli facute de jurnalisti „bine intentionati”. Oricand veti dori sa faceti precizari pe acest blog, le publicam fara nici o retinere. Pentru maniera in care ati facut lamuririle pentru cititorii nostri, va spun in incheiere … Cu stima.

  8. Augustin H zice:

    Rog telefon pt. Lamuriri. Nu pot raspunde aici.

    • Romanasii zice:

      Nu este nici o problema daca nu puteti raspunde aici. Daca ati fi putut raspunde aici, in scris, nu mai exista nici un risc de distorsionare a ceea ce afirmati sau sustineti, asa cum ati spus ca ati patit cu acel „coleg” jurnalist „bine intentionat”. Recunosc ca eram interesat si eu de aceste lamuriri din partea dvs., dar cel mai mult vroiam sa o faceti pentru cei care ne citesc. Oricum va multumesc pentru lamuririle facute deja.

  9. Hagiu Augustin zice:

    Am inteles.M-ati pus la punct. Numai ca de 7 ani lupt si ma lupt pentru normalitate. Daca urmaream altceva poate cedam. Oricum in „” nu sunt cuvintele mele. Bravo autorilor „prezenti ” in sala. Nu ati inteles nimic dar asta nu ma mira. Cu stima,
    Augustin Hagiu

    • Romanasii zice:

      Daca ceea ce este in ghilimele si care s-a scris in toata presa nu va apartine,atunci care este adevarul? Poate ca ar fi bine sa lamuriti lucrurile, nu credeti? Personal, m-as bucura sa stiu ca nu faceti parte din galeria celor care si-au urmarit doar propriul interes, pacalindu-i pe cei ale caror drepturi ar fi trebuit sa le apere(si am dat si niste exemple). Romanii s-au saturat de oportunisti si profitori. Daca spuneti ca nu am inteles nimic, poate incercati sa ne ajutati sa intelegem.

      • Hagiu Augustin zice:

        0729218111 este numarul meu de telefon (public) va rog sa ma contactati oricand aveti posibilitatea. Un singur lucru este cert . Tin foarte mult la imaginea mea. Nu mai sunt lider din 2012/2013 anul in care am renuntat la presedentia FORT/CNR.Transportatorii m-au rugat sa intervin pentru organizarea unei manifestari care sa atraga atentia (inca o data) asupra problemelor breslei. FORT si CNR NU SUNT SINDICATE ci Patronate iar eu nu sunt, in mod evident, lider de sindicat. NU am firma de transport si de aceea am rezistat 7 ani la conducerea unor structuri patronale ce au in componenta peste 10000 companii de transport cu un numar de peste 40 000 de angajati. Nu exista nici un transportator care sa stea in fata mea si sa imi reproseze ceva. La rugamintea breslei am intrat in „comitetul de organizare” pentru Bucuresti Ilfov. In ziua a IIa a organizarii un coleg „bine intentionat” din presa m-a rugat sa participe la intalnirea cu transportatorii ce sustineau protestul in aceasta zona. Am convenit ca poate sa vina sa faca poze interesul nostru fiind de a atrage atentia ca ne organizam serios pentru….”oprirea activitatii” si nicidecum blocarea drumurilor. Ce a facut „dl. jurnalist” se vede. Nu a inteles nimic, a trunchiat ceea ce are deja inregistrat pe banda iar titlurile au fost „bine alese”. Ce a iesit din asta. Transportatorii au intrat in negocierei cu Ministerul iar eu mi-am facut datoria de fost lider. Cu ce m-am ales in presa . Cu ce se vede. Dar asta nu ma poate „stopa” . Poate inainte de a arunca cu noroi cei ce chiar doresc sa ma „zugraveasca” fac si un pic de „sapaturi”.
        Asa cum spuneam eu chiar nu ma jenez sa tin la imaginea mea. Este singurul lucru pe care nimeni nu poate sa …
        Cu stima,
        PS : daca nu raspund revin eu intotdeauna.

      • Romanasii zice:

        Va multumim pentru lamuririle facute. Dar e adevarat ca ati fost invitat la un dialog din partea guvernantilor si ati avut o reactie de genul ”Cine e Ponta, cine e USL-ul”?

  10. getagh zice:

    Reteta scandalului a fost de succes in ultimii ani. De ce nu ar incerca si neica nimeni asta, atata timp cat membrii il tin in fruntea lor?

Lasă un răspuns

