“Geniul” din Mircea Cartarescu da pe-alaturi: “Imi ignor compatriotii la fel de mult cum ma ignora si ei pe mine”

mircea-cartarescu-mesajCum banii publici pentru promovarea lautarilor basisti au cam fost taiati, acestia se considera ignorati de catre compatriotii lor. Asta au inteles ei in anii basisti – ca banul public trebuie sa fie la cheremul gastilor din care fac parte.

Mircea Cartarescu anunta ca se retrage … (a cata oara???) … din viata publica:

  • Ma consider deja un expatriat. Am fost eliminat din viata publica de la noi cu o brutalitate securistica, si nu mi-a luat nimeni apararea. Cei din lumea culturala m-au tratat la fel.
    Am inteles, in fine, ca nu insemn nimic pentru nimeni in Romania de azi. Nu mai am nicio legatura cu viata publica romaneasca si nici nu vreau sa mai am. Traiesc in coltul meu linistit, pentru prima data impacat cu mine insumi, relaxat, fara nimic de aratat in afara.
    Imi ignor compatriotii la fel de mult cum ma ignora si ei pe mine. S-au rupt legaturile, nu mai am nimic sa le spun. Ca traiesc in Austria, in America sau in Romania e total indiferent pentru mine. Instrainarea e aceeasi.

Tragedie nationala … cine o sa-i mai spuna lui Basescu ca este „un Preşedinte pentru alte coordonate istorice”? Cine va mai scrie vulgaritatile alea de prost gust mult apreciate si mult finantate de propaganda basista?

De ce voi, romani fara suflet, cu salariul minim pe economie, nu-i mai finantati viata plina de huzur din timpul anilor basisti?

Unde e ICR-ul lui Patapievici sa toarne bani cu galeata in buzunarele ‘telectualilor basisti? Ce ne vom face noi muritorii de rand fara editorialele basiste ale “geniului” Cartarescu? Cine l-ar mai injura pe Eminescu in revistele lui Plesu?

Imaginati-va dragi compatrioti, ce blestem ar cadea pe capul nostru, al romanilor simpli, daca nu am mai avea parte de analizele unsuroase, basist-filozofice ale lui Plesu sau Liiceanu platite gras din bani publici? Ce ne-am face fara “pore”, „patapievici” “tapalagi”? Am cadea intr-o bezna totala. Cine ne-ar mai lumina cu basismul multilateral dezvoltat? Cine va mai injura si batjocori poporul roman? Cine va mai huzuri pe banii romanilor? Poate chiar insusi “Marele Clarvazator si Atoatestiutor al Neamului” … naucul de la Cotroceni, cel care a cazut in dizgratia a 90% dintre romani? Ar putea el sa coboare la nivelul “ignorantei” compatriotilor sai pe care ii injura peste tot?

 

Acest articol a fost publicat în Politica cu polemica și etichetat , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

