Turismul romanesc si ambasadorii sai

MARIA GRAPINI - CONFERINTA DE PRESA Agerpres: “Primii opt ambasadori ai turismului romanesc au semnat, luni seara, contractul pentru Romania Turistica cu dorinta de a se implica in promovarea imaginii tarii pe plan intern si international.
Grigore Lese, Elisabeta Lipa, Ilie Nastase, Ivan Patzaichin, Stefan Popa Popas, Iolanda Balas Soter, Gabriela Szabo si Gheorghe Zamfir au primit pasapoartele de ambasadori dupa ce s-au angajat sa-si ,,transpuna capitalul de imagine,, pentru dezvoltarea turismului autohton in cadrul programului „Romania promovata prin valori”.
„Acestia sunt cei mai frumosi ambasadori ai Romaniei. Ei au spus „da” de la prima mea chemare si ma simt onorata. Acesti ambasadori nu au trebuit sa fie convinsi, au fost de acord imediat. Trebuie ca noi toti sa intelegem ca resursa umana de valori adevarate trebuie apreciata si onorata. E o prima etapa a programului: Romania promovata prin valori, unul nou, care va aduce un avantaj Romaniei. Le multumesc ca fac voluntar ceea ce fac”, a declarat ministrul delegat pentru IMM-uri, Mediu de afaceri si Turism, Maria Grapini”.

Nume mari pentru care am mare pretuire, dar…

O intrebare pentru doamna ministru care nu a facut mare lucru de cand e in functie – or fi si tineri “valori adevarate”, in tara asta, demni de a reprezenta Romania?

Poate sunt eu ignorant, dar nu am auzit inca de o masura a doamnei ministru, benefica pentru turismul romanesc. Si nu am auzit nici despre vreo masura benefica pentru IMM-uri, Mediu de afaceri … bla-bla-bla. De fapt nu prea am auzit de doamna asta … ministru. Traieste printre noi, “platitorii de taxe si impozite”?

Acest articol a fost publicat în Politica cu polemica și etichetat , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Turismul romanesc si ambasadorii sai

  1. aronpetru zice:

    Am auzit ca ar marii impozitele pe localuri, sau cam asa ceva. Atata poate. A luat model de la Ponta

    • Romanasii zice:

      Ati auzit totusi ceva despre doamna asta. Eu chiar nu am auzit ca ar vrea sa faca ceva, nici de rau si nici de bine. Am auzit-o … candva, de mult … criticand-o pe Udrea si talhariile facute la Turism. La un moment dat ma intrebam daca mai e ministru doamna in cauza :).

Lasă un răspuns

