Mircea Diaconu pentru DCNews: “Ca personaj am putut sa ma exprim mai bine decat in doua mandate de senator”

Intr-un interviu pentru dcnews, Mircea Diaconu declara: ”Am făcut un film care cred că va fi mai puternic ca două mandate de senator. M-am putut exprima. Cât am fost senator nu m-am putut exprima…poate chinuit și fără efect concret”.

La un moment dat, Mircea Diaconu vorbeste despre un presedinte(care o fi oare??? … grea intrebare) cu care ii este rusine, de care spera sa nu mai auzim si spera ca fila aia de istorie, cu presedintele respectiv, sa fie folosita la altceva(e lesne de inteles chiar si pentru basisti).

Eu nu pot sa uit momentul investirii lui Mircea Diaconu la Ministerul Culturii, cand hahaia cu Traian Basescu. La fel a fost si in cazul ministrului Daniel Barbu, care am crezut ca isi frange coloana cand s-a inclinat in fata lui Basescu in momentul ungerii lui ca ministru.

Nu pot sa inteleg cum au dat mana cu un om de care le este sila, nu pot sa inteleg cum au hahait sau si-au frant coloana inclinandu-se in fata unui om cu care le este rusine.

Oricate eforturi as face sa cred spusele personajelor Mircea Diaconu si Daniel Barbu … mi-e pur si simplu imposibil. Drept urmare … le privesc ca pe niste simple personaje cu roluri de prost gust.

 

 

Acest articol a fost publicat în Politica cu polemica și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

