Un profesor se „autodenunta”

Hai sa mai si radem:

“[…]

Scriind aceste rânduri am auzit la TV că o Universitate din Constanţa este anchetată că a dat note mari la studenţi fără a le merita. Nu ştiu cum şi-au dat seama şi nici nu mă interesează dar, eu, ca profesor, vreau să mă autodenunţ. Am avut aproximativ 180 de studenţi din care, la peste 60%, le-am dat o nota pe care nu o meritau, adică, nota doi. Conform legii trebuiau să primească nota unu dar, am ţinut cont de următoarele:
-au scris subiectele pe care urmau să le rezolve;
-dedesupt, au scris clar şi citet cuvântul „Rezolvare”;
-au „desenat” cifra unu, după care au închis o paranteză;
-s-au uitat la cifra unu o oră fără să scrie nimic, după care, i-am rugat să continue, adică să scrie cifra doi şi să închidă paranteza pentru ora rămasă de examen;.
-au fost perseverenţi, adică, poate-poate voi ceda. Eu am fost la fel de perseverent. N-am cedat.
Aştept comisia. Habar n-au ce şpaga am luat să le măresc nota studenţilor de la unu la doi”.

Sursa: aronafter65.wordpress.com

Acest articol a fost publicat în "Folclorul" alina poporul și etichetat , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Un profesor se „autodenunta”

  1. Raluca spune:

    Super haios, dar din pacate are corespondent in realitate🙂.

  2. getagh spune:

    Frantura asta de text arata ca inca mai sunt romani care stiu sa faca umor de calitate.

Lasă un răspuns

