Coana Lenuţa în provincie

udrea1-mic(după Vasile Alecsandri)

Iată-mă-s moşiereasă,
Visul meu s-a împlinit,
Azi sunt cea mai firoscoasă
Din Pleşcoiul meu iubit.
Cum puteam să fiu pălmaşă
În sătucu-mi buzoian,
Eu care îi sunt urmaşă
Preaiubitului Traian?
Două rânduri de sandale,
Din alea de-acum un an,
Am vândut şi nişte ţoale,
Să-mi cumpăr extravilan.
O poşetă pentru mine
Mai păstrez, restul le vând,
Să am bani pentru combine
Şi tractoare-n primul rând.
Toţi îmi caută pricină,
Mă bârfesc neîncetat,
Că am vrut să-i fiu vecină
Unui moşier bogat.
Să bârfească, nu îmi pasă,
Eu îmi văd de plugărit,
Am ajuns moşiereasă,
Visul meu s-a împlinit”!

Sursa: batcailie.blogspot.ro

Acest articol a fost publicat în De prin lume adunate și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

