Pe cine a platit RMGC in 2013?

baniCei de la riseproject au facut o analiza despre cine a primit bani in 2013 de la RMGC. Ca o banala coincidenta, intalnim „lume buna” aleasa… „pe spranceana”: PR-istii lui Basescu, Dan Andronic, Sebastian Ghita, fetele lui Dan Voiculescu, Ionel Blanculescu, fosti consilieri ai lui Nastase sau Tariceanu, sora primarului PDL din Rosia Montana…

Televiziunile, si-au luat si ele portia de cascaval: RTV(1.542.721), Pro TV (959.414 lei), B1 TV (614.996 de lei), Antena3(495.936), Kanal D (217.978 lei), Prima Tv (175.076 lei), Realitatea TV (75.116 lei), TVR (102.040 lei), Etno TV (12.710 lei), Alba TV (22.780 lei) și agentia de stiri Mediafax (13.651 lei)…

Anunțuri
Acest articol a fost publicat în De prin lume adunate și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Pe cine a platit RMGC in 2013?

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s