Blaga despre Boc: „sper sa nu se fi inscris intr-o fundatura, nu intr-o fundatie”

blaga-bocVasile Blaga a ironizat duminica gestul lui Emil Boc de a se inscrie in Fundatia Miscarea Populara:

  • „Eu sper sa nu se fi inscris intr-o fundatura, nu intr-o fundatie. Da’ e problema domniei sale. Fiecare vede si apreciaza loialitatea fata de un partid prin prisma propriului caracter”.
  • „Am aflat astazi de la televizor. Eu am mai discutat cu domnia-sa, dar nu mi-a spus ca ar avea astfel de intentii. Dimpotriva, si-ar dori sa discutam saptamana viitoare in Bucuresti – poata o sa si discutam – anumite aspecte legate inclusiv de partid”.

Va mai amintiti cum vorbeau basistii portocalii despre traseisti?

 

Acest articol a fost publicat în Politica cu polemica și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Blaga despre Boc: „sper sa nu se fi inscris intr-o fundatura, nu intr-o fundatie”

  1. Iris spune:

    S-a inscris in fund…atie, ce nu va este clar?

Lasă un răspuns

