Cine are chef de inundatii?

Victor Ponta este acuzat ca s-a adresat neadecvat ministrului Doina Pana. Premierul neaga:

  • Am vazut ca m-am adresat injurios. M-am uitat pe inregistrare si e clar ca nu am zis asa ceva. Nu bausem nici whiskey, nici nu coborasem de pe vapor, nu ma adresez asa.

Ministrul Doina Pana neaga si ea:

  • “Premierul a zis „ce faci, mai?”. In decurs de un an si jumatate de cand lucrez umar la umar cu Victor Ponta nu l-am auzit niciodata vorbind cu „fa”. Are simtul umorului, dar niciodata nu face glumite proaste, are cei sapte ani de acasa. Este intotdeauna politicos, decent si se comporta cu respect fata de toata lumea din jur.

Iata inregistrarea cu pricina:

Ramane sa tragem fiecare ce concluzii vrem.

Mie putin imi pasa cum se adreseaza intre ei politicienii, cum isi zic, ce isi zic, cum se injura…

Mult mai grav mi se pare gluma proasta, grosolana facuta de Ponta pe seama inundatiilor, adica pe seama acelor romani napastuiti care isi vad casele inundate, gospodariile distruse:

  • – Tu ce faci … Doina aici? Aveai chef de niste inundatii?.

Raspunsul Doinei Pana este la fel de prost gust(ca sa nu zic de neam prost):

  • Pai… nu aveam chef, dar

La fel de revoltator mi se pare si ce sustine Doina Pana cand incearca sa-l ridice in slavi pe seful ei:

  • Are simtul umorului, dar niciodata nu face glumite proaste, are cei sapte ani de acasa. Este intotdeauna politicos, decent si se comporta cu respect fata de toata lumea din jur.

Dupa referendumul de demitere al lui Basescu din vara lui 2012, am sustinut ca pentru romani si Romania ar fi bine daca am scapa de Traian Basescu, Victor Ponta si Crin Antonescu. Din pacate, romanii n-au scapat nici de junghiul de la Cotroceni, nici de cei doi ageamii politici.

De 25 de ani, politicienii nu au “chef” de problemele reale ale romanilor, ci au nevoie doar de voturile lor.

Acest articol a fost publicat în Politica cu polemica și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

