Draga Olteanu Matei despre Basescu: “Nu este presedintele meu. Mi-e cumplit de rusine.”

draga-olteanu-mateiDraga Olteanu Matei a declarat pentru „Sinteza Zilei” ca ii este “cumplit de rusine” cu Traian Basescu:

  • Nu este presedintele meu. Este un domn pe care eu nu l-am votat niciodata poate din instinct… nu stiu. Nu mi-a placut, nu l-am votat. S-a nimerit sa ajunga in fruntea in tarii. Mi-e rusine. Mi-e cumplit de rusine.
  • Un om ajuns intr-un asemenea post se ascunde in spatele pupitrului prezidential de unde insulta, jigneste, umileste.
  • Profita ca este in spatele acestei pupitru pentru a le taia vorba celor care il interogheaza si pentru a nu le permite sa spuna adevarul.
  • Modul in care se ascunde este specific unui om las, unui om fricos, unui om caruia ii este frica. Lasand la o parte toate ilegalitatile pe care le-a comis…
  • Mi-e profund rusine ca domnia sa nu seamana nici pe departe cu un presedinte, ci cu un Hopa-mitica.
Acest articol a fost publicat în Politica cu polemica și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

