Klaus Iohannis – victorie nesperata

Iohannis Klaus-mesaj2Klaus Iohannis este presedintele ales, presedintele legitim al Romaniei. Acum avem la Cotroceni un presedinte ilegitim. Urmarindu-l in campania prezidentiala pe Klaus Iohannis am ramas cu un gust amar. Nu mi-am putut imagina ca un om atat de slab pregatit, un habarnist, un lozincar macovist poate ajunge presedintele Romaniei. Daca romanii au votat zdrobitor in favoarea sa, inseamna ca s-au saturat de minciunile lui Victor Ponta, de promisiunile lui neonorate, de aroganta pe care incepuse sa o afiseze cu superioritate.

Klaus Iohannis a castigat Cotroceniul cu Blaga, Anastase, Falca, Flutur, Blenar, Duta, etc. in spatele sau. Adica cu toata echipa de pdl-isti-basisti care au nenorocit Romania.

Klaus Iohannis a vanturat in campanie si lozinca ca nu e bine ca puterea sa fie in mainile unui singur partid. Cum a aflat ca a castigat, a iesit si a spus cum se gandesc ei deja sa puna mana pe toata puterea, cum planuiesc ei deja sa-i aduca la butoane pe Anastase, Flutur, Falca, Blejnar, Duta, etc.

Avem ce meritam? Nu, eu cred ca avem ce au votat romanii(ma refer la majoritate).

L-am auzit si pe noul presedinte ales, Iohannis, cum vorbeste despre ce isi doreste el si gasca lui. Dar nu l-am auzit despre ce isi doresc romanii, nu l-am auzit vorbind despre vreun proiect pentru romani. Nici nu cred ca are vreun proiect, pentru ca nu se astepta sa castige. A fost o victorie nesperata, a fost o lectie din partea romanilor pentru intreaga clasa politica.

Acest articol a fost publicat în Politica cu polemica și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

