Dupa razboi multi penibili se arata

cretinL-am vazut pe Felix Tataru, din intamplare, pe TVR 1. Domnul cu pricina s-a ocupat de campania lui Klaus Iohannis la prezidentiale. A mai prestat si pentru Traian Basescu in trecut.

Zicerile domnului Felix Tataru mi s-au parut fabuloase, ca sa nu spun penibile.

Dar sa citam putin din ce a spus “marele strateg” al campaniilor din Romania despre Klaus Iohannis:

  • Am incercat sa-l expunem pe domnul Iohannis cat am putut de mult – ne aducem aminte cu totii cum a fugit Iohannis de intalnirile cu Ponta
  • Am descoperit in timpul campaniei un om foarte bogat in continut si ne-a surprins pana in ultima zi – ce sa comentezi la asa ceva?
  • Despre prima confruntare cu Victor Ponta, la Realitatea TV: „Cu vreo doua ore inainte a spus staff-ului. Mie mi-a placut gestul asta, unul de curaj. Eu, ca roman, imi doresc sa-l vad pe presedintele meu pus la colt, si sa vad cum se descurca. S-a descurcat admirabil” – mai lipsea sa spuna ca Rares Bogdan a facut o emisiune exceptionala, iar duduiile care l-au asistat sunt jurnaliste… de calibru.

Toata gasca din spatele lui Iohannis nu se astepta sa castige. Ei nu se asteptau ca manipularile vizibile cu ochiul liber(dar musai sa ai si nitel creieras) ar putea prinde, inca o data, atat de usor la romani. Sunt convins ca sunt romani care ar fi votat oricum impotriva lui Ponta, pe baza de argumente, fiindca erau si sunt din belsug. Insa multi au cazut in capcana intinsa de talharii care i-au buzunarit pe romani in anii ce abia au trecut. O simpla privire catre oamenii care au stat in spatele lui Iohannis in campania prezidentiala lamureste pe oricine are putina memorie si capacitate de a gandi singur.

Acest articol a fost publicat în Politica cu polemica și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Dupa razboi multi penibili se arata

  1. AndiDeLaValcea spune:

    Naucii astia se dau acum mari strategi. Habar nu au ce sa faca acum ca au castigat cum au castigat.

    • Romanasii spune:

      S-au vazut cat de nemernici si de duplicitari sunt cei de la PDL+PNL cand s-au opus votului prin corespondenta. Si au trecut doar cateva saptamani de cand urlau ingrijorati ca romanii din diaspora nu pot vota. Poate asa vor intelege multi cum au fost pacaliti si manipulati inca o data de aceeasi borfasi care i-au buzunarit pe rupte in regimul basist.

  2. Stefan spune:

    Am vazut aici un comentariu ca PSD-ul nu a inteles nimic, desi in articol nu era vorba despre PSD. Trecand peste amanuntul asta, NOUL MARE PNL – spalatorul borfasilor basisti-pdl-isti a inteles ceva? Imi este greu sa explic cum toata lumea isi inchipuie ca doar PSD-ul trebuie sa inteleaga ceva din ce s-a intamplat pe 16 noiembrie. Poate ca ailalti au stat in spatele manipularilor ordinare cu votul din diaspora si isi inchipuie ca ei sunt albi ca neaua?

    • Romanasii spune:

      S-a inteles ca doar PSD-ul e de vina pentru tot ce se intampla in Romania de 25 de ani pentru ca propaganda basist-pdl-ista a fost si este inca foarte agresiva, iar PSD-ul este condus de niste molai, tradatori si oportunisti carora nu le pasa decat de interesul personal.

  3. aronpetru spune:

    Care dintre politicieni n-au furat? Toti sunt o apa si-un pamant. Votul a fost anti-Ponta. Lumea se saturase de minciunile si ranjetul lui.

    • Romanasii spune:

      Da, toti sunt o apa si-un pamant! Da, votul a fost anti-Ponta, cum a mai fost anti-Basescu sau anti-Nastase ori anti-Iliescu. De toti ne-am saturat… dupa ce i-am votat… aiurea. Sunt multi romani care au votat din convingere asa, pe buna dreptate, dar sunt multi romani care s-au lasat manipulati aiurea de fiecare data. De aceea ne alegem de fiecare data cu ce ne alegem.
      Poate nu ar fi rau sa le aratam, macar dupa 25 de ani, ca nu suntem asa prosti cum ne cred ei. Ca urmare, nu ar fi rau ca PSD-ul si noul PNL sa se duca spre scorul „fabulos” al PMP-ului. Asa le-am putea arata borfasilor ca nu am sters cu buretele toate ticalosiile si hotiile care le-au facut. Iar la modul ideal poate si institutiile statului vor recupera sumele uriase care s-au furat de catre borfasii astia care isi bat joc de romani de 25 de ani.

Lasă un răspuns

